Riksfet. Ungefär här tar mina kunskaper om referenser slut. Vad har den för nummer?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riksfet. Ungefär här tar mina kunskaper om referenser slut. Vad har den för nummer?
197Riksfet. Ungefär här tar mina kunskaper om referenser slut. Vad har den för nummer?
Svinfet, hur länge har du haft den?
Svinfet, hur länge har du haft den?
Snyggt , grattis i efterskott! 197 är svinbra. @Matts har lillebrodern
Inte så länge. Bytte ut min 289.
Hoppsansa. Ska bli intressant att se hur nya klockor blir presenterade då istället.
44 st IG-poster?Hoppsansa. Ska bli intressant att se hur nya klockor blir presenterade då istället.
Typ.44 st IG-poster?
Mmm tyvärr hade jag det, förutspådde samma för Basel och nu känns det ju nästan som done deal.
Det vore ju smutt med live streams tänker jag.Hoppsansa. Ska bli intressant att se hur nya klockor blir presenterade då istället.
Super wow! Underbar!
Inte så länge. Bytte ut min 289.
Grått idag, vitt i sommar!Vad säger panelen? Grå eller vit?
Otroligt fin!
Snyggt! Får den också hänga med ut i längdspåret?
Så galet bra den där
Snyggt! Får den också hänga med ut i längdspåret?
MiljötänkPanerai har tydligen bytt ut lådorna till alla "vanliga" modeller
Skulle säga att hela allt bara känns fel. Samtidigt släpper de fler svindyra modeller än någonsin förut...Miljötänk
PS. Den som tyckte att blå och limegrönt var ett passande val för ett premiumvarumärke som Panerai bör bli avskedad omedelbart, alternativt fortsätta arbeta med virkade yllekalsonger.
Lume under vatten ju!Miljötänk
PS. Den som tyckte att blå och limegrönt var ett passande val för ett premiumvarumärke som Panerai bör bli avskedad omedelbart, alternativt fortsätta arbeta med virkade yllekalsonger.
Ja, dem är duktiga på att göra tokiga saker.Skulle säga att hela allt bara känns fel. Samtidigt släpper de fler svindyra modeller än någonsin förut...
mmmm............Lume under vatten ju!