• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Trevlig fredag. Alltså, denna tråden kan man ju inte titta bort från, då är man ju flera sidor bort!!!
DCE8972C-C7EC-47B6-AB60-906893F62785.jpeg

Stort tack. Mycket bra info :) Detta är ju högst personligt, men personligen hade jag slagit till direkt om de kunnat struntat i det där "Automatic" på 572...

Vi har alla våra ”hangups”:). Jag har aldrig stört mig nämnvärt på ”automatic” men skulle såklart helst vara utan det. I övrigt grym storlek, urverk och klocka.
Stort tack. Mycket bra info :) Detta är ju högst personligt, men personligen hade jag slagit till direkt om de kunnat struntat i det där "Automatic" på 572...

Vi har alla våra ”hangups”:). Jag har aldrig stört mig nämnvärt på ”automatic” men skulle såklart helst vara utan det. I övrigt grym storlek, urverk och klocka.
Visst. Så är det ju :) Jag var inne i en av boutique här i HK för ngn månad sedan och provade 995. Sanslöst trevlig pjäs. Det som "stör mig" är att den bara säljs i Panerai Boutiques. Har 20% på alla Panerai hos min lokala AD. Så det är mycket psykologi att betala fullpris... :facepalm::D

Hur står vi i ”fakegate” på Panerai/Paneristi.com. (288:an) Jag tänker att det inte nödvändigtvis måste vara en fejk bara för att det är tjockare text utan att det kan vara bildredigeringen men jag tänker inte ta gift på det.
Allas vår kompisforskare JP blev tydligen bannad från båda grupperna när han använde bilden utan lov

När vi ändå är inne på BE/vanlig. Hur är det med Radiomir 992 samt 931? Är dessa två vanliga? Har bara sett dem hos boutique ännu här, därav frågan. Tack

Tillbaka
Topp