Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis! Var nära på att slå till på den förra veckan.
blev med guldvisare idag
blev med guldvisare idag
Trevlig fredag. Alltså, denna tråden kan man ju inte titta bort från, då är man ju flera sidor bort!!!
Släppa chokladgisslanBra läsning till när man ska björna
Släppa chokladgisslan
@Caravelle33 tack!! Mycket trevligt, precis som vanligt!Trevlig kväll med @Caravelle33 och @Margarinkungen + dotter
Jag vet, dåliga bilder men jag vill ha denna skönhet
Lämna Bruno på simskolanDrop the kids off at the pool
Plockar fram 372:a och ett skjutmått direkt i morgon bitti
Stort tack. Mycket bra info Detta är ju högst personligt, men personligen hade jag slagit till direkt om de kunnat struntat i det där "Automatic" på 572...
Visst. Så är det ju Jag var inne i en av boutique här i HK för ngn månad sedan och provade 995. Sanslöst trevlig pjäs. Det som "stör mig" är att den bara säljs i Panerai Boutiques. Har 20% på alla Panerai hos min lokala AD. Så det är mycket psykologi att betala fullpris...Vi har alla våra ”hangups”. Jag har aldrig stört mig nämnvärt på ”automatic” men skulle såklart helst vara utan det. I övrigt grym storlek, urverk och klocka.
Då är 587 1mm kortare Vi måste kika på detta nästa GTG372 lug till lug är exakt 57 mm
Bredd på bredaste stället inklusive kronskydd är 54,4 mm
Varsågod. Sprillans 995:a av en grym kille till ett absurt bra pris.Visst. Så är det ju Jag var inne i en av boutique här i HK för ngn månad sedan och provade 995. Sanslöst trevlig pjäs. Det som "stör mig" är att den bara säljs i Panerai Boutiques. Har 20% på alla Panerai hos min lokala AD. Så det är mycket psykologi att betala fullpris...
Slutsats, 1940 är kortare än 1950. Tack372 lug till lug är exakt 57 mm
Bredd på bredaste stället inklusive kronskydd är 54,4 mm
Varsågod. Sprillans 995:a av en grym kille till ett absurt bra pris.
https://klocksnack.se/threads/ny-panerai-radiomir-995-green-dial.121158/
Aha, såg inte den när jag var inne förra gången. Kanske får skicka iväg ett meddelande å kolla om de kan fixa fram en995 har ju börjat säljas hos ADs nu
Men kolla in @Reko s ex först.. .. Som @Palenkovich skrev, en supertrevlig kille och klockan är helt ny / orörd i lådan , med garanti fram tills 2027 (!!).. No brainer om du frågar mig. Rätt sjukt att den ligger kvar på K&S fortfarande.Aha, såg inte den när jag var inne förra gången. Kanske får skicka iväg ett meddelande å kolla om de kan fixa fram en
Har skickat ett meddelande. Får se vad han kommer tillbaka medMen kolla in @Reko s ex först.. .. Som @Palenkovich skrev, en supertrevlig kille och klockan är helt ny / orörd i lådan , med garanti fram tills 2027 (!!).. No brainer om du frågar mig. Rätt sjukt att den ligger kvar på K&S fortfarande.