Grattis, sitter bra!Äntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grattis, sitter bra!Äntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Kul grattis och välkommen!Äntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Har tillbringat dom sista dygnen i en skidbacke men en liten bild från hemresan idag kan jag väl posta iaf... PAM61
Förstår precis hur du tänker, det var min plan (55 el 116) men den här dök upp och känner nu att det blev lika bra.
Perfektion.
Aww yeah, grattisÄntligen med i PAMiljen nu! PAM1392
Ta med en panna med vanlig lume nästa gång!Förlorade i en lumetävling mot en deepsesa rolle
Ditt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..Har ni förstått hur sjukt det är att 534 sidor, och 16000 inlägg, tillkommit i tråden senaste 365 dagarna? Motsvarar 26% av tråden. Betyder att 44 inlägg motsvarande 1,5 sidor skrivits per dag sedan 1 mars 2019.
Känns det dock inte generellt som att Panerai har sett lite av ett uppsving det senaste året? Återigen, jag kan bara jämföra med Rolexforums då jag varit aktiv där länge. Men i alla fall där, så har aktiviteten varit klar mer "på", vs hur det sett hut föregående år (när "boomen died out", så att säga). Många som tittat lite snett på oss Panerei-nerds (Rolex-fans kan ju vara väldigt trångsynta , och då har jag själv ägt många genom åren), som tittar in i den delen av forumet och ställer frågor/ger beröm/etc.Har ni förstått hur sjukt det är att 534 sidor, och 16000 inlägg, tillkommit i tråden senaste 365 dagarna? Motsvarar 26% av tråden. Betyder att 44 inlägg motsvarande 1,5 sidor skrivits per dag sedan 1 mars 2019.
blev du förvånad? Inte jagDitt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..
Av trådens 61 815 inlägg kommer 4 903 från mig, ca 7.9% .
Av mina 6 377 inlägg finns 4 903 i Paneraitråden, ca 77%
Blev faktiskt förvånad över att jag har hela 23% inlägg utanför trådenblev du förvånad? Inte jag
Vore spännande att få mer statistik. Vem är årets spammare? Vem är årets drömmare? Vem är årets raket?
Men om du tittar över tid måste ju merparten vara från typ 2018 och tidigare?Blev faktiskt förvånad över att jag har hela 23% inlägg utanför tråden
Värt att tillägga, det är 4093 kvalitétsinlägg. Inte 90% blaj som en annanDitt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..
Av trådens 61 815 inlägg kommer 4 903 från mig, ca 7.9% .
Av mina 6 377 inlägg finns 4 903 i Paneraitråden, ca 77%
Hej,
Köpte en PAM 560 i höstas från 2016.
Har inte trycktestat sen köpet.
Skulle ni bada med den?
Jag skulle men tror att de flesta i tråden skulle avråda dig till detHej,
Köpte en PAM 560 i höstas från 2016.
Har inte trycktestat sen köpet.
Skulle ni bada med den?
Tack för snabbt svar!Jag skulle men tror att de flesta i tråden skulle avråda dig till det
Om inte slutet av april visar upp intressanta grejer och du fortfarande har kvar den här till salu...
Om inte slutet av april visar upp intressanta grejer och du fortfarande har kvar den här till salu...