Eftersom w&w är inställt så tycker jag Panerai kan släppa nu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Instämmer till fullo. Inget att dra ut på. Samma borde gälla övriga kombattanter...Eftersom w&w är inställt så tycker jag Panerai kan släppa nu.
Äh, tycker vi alla bidrar lika mycket . Om något så är det SPAM-varning på migVärt att tillägga, det är 4093 kvalitétsinlägg. Inte 90% blaj som en annan
Förståeligt!Idag har jag haft denna i exakt en månad . Den har suttit på handleden varje dag.
Det är din bästa någonsin.Lite synd att övriga i samlingen inte får samma uppmärksamhet, pre-v logo är OWG material utan tvekan
Den där är makalöst fin! Blir inte bättre än såLite synd att övriga i samlingen inte får samma uppmärksamhet, pre-v logo är OWG material utan tvekan
Det är din bästa någonsin.
Den där är makalöst fin! Blir inte bättre än så
Intressant.. För mig blir det som följer.. Dock med vissa uppenbara skillnader; jag har varit medlem nästan två år längre än du och under en majoritet av den tiden fanns inte ens Panerai-tråden..Ditt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..
Av trådens 61 815 inlägg kommer 4 903 från mig, ca 7.9% .
Av mina 6 377 inlägg finns 4 903 i Paneraitråden, ca 77%
Hur får man fram antal inlägg i den här tråden?Ditt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..
Lite synd att övriga i samlingen inte får samma uppmärksamhet, pre-v logo är OWG material utan tvekan
Går bara via dator såvitt jag vet.. För bara muspekaren över din lilla ikon vid trådskaparens större ikon så dyker det uppHur får man fram antal inlägg i den här tråden?
914 eller 390 kanske?får be om ursäkt att jag citerar ånyo, men glömde fråga: finns det ngn model som producerats ”i närtid” som liknar denna? Speciellt när det kommer till fonten på siffrorna. 773 är ju trevlig (jag har redan en Rad 753), men skulle gärna hitta ngt som liknar denna mer (om det ens finns... ska villigt erkänna att min kunskap om dessa Pre är rätt svag).
Ja just det 390 har jag tittat på många gånger. Tack så mycket. Ska kolla igen. Den går ju även att hitta för en bra peng numera.914 eller 390 kanske?
får be om ursäkt att jag citerar ånyo, men glömde fråga: finns det ngn model som producerats ”i närtid” som liknar denna? Speciellt när det kommer till fonten på siffrorna. 773 är ju trevlig (jag har redan en Rad 753), men skulle gärna hitta ngt som liknar denna mer (om det ens finns... ska villigt erkänna att min kunskap om dessa Pre är rätt svag).
20% låter nästan för bra för att vara sant!? WowVisst. Så är det ju Jag var inne i en av boutique här i HK för ngn månad sedan och provade 995. Sanslöst trevlig pjäs. Det som "stör mig" är att den bara säljs i Panerai Boutiques. Har 20% på alla Panerai hos min lokala AD. Så det är mycket psykologi att betala fullpris...
Ditt inlägg fick mig intresserad av att se hur jag själv bidragit till tråden..
Intressant.. För mig blir det som följer.. Dock med vissa uppenbara skillnader; jag har varit medlem nästan två år längre än du och under en majoritet av den tiden fanns inte ens Panerai-tråden..
Av mina totalt 6301 inlägg har 2317 varit i Paneraitråden, dvs grovt 37%.
2317 inlägg av trådens totala 61838 ger ca 3,7% av alla inlägg.
001q är den som är närmast när det gäller fonten, annars är det pre-a som gäller.
20% låter nästan för bra för att vara sant!? Wow
Y'all need a life ..... Outside of the Panerai bubble
Säger han som nästan ligger på 40%+ i den här tråden sett över totalen (tror dock inte det som är i lifestyle räknas in)
penisbilder gills ej
Den bortförklaringen har vi hört förut.............Var bara ett finger ....
Och @metamorfos som driver med mig över modeller jag gissar kommer. Haha. All bets are off.Vad säger vi... Han skrev även "let’s just say Jean Marc wants to make his Mark.. " om att det kommer komma re-issues
Vad säger vi... Han skrev även "let’s just say Jean Marc wants to make his Mark.. " om att det kommer komma re-issues
Tror ni detta är ett skämt eller på riktigt?Och @metamorfos som driver med mig över modeller jag gissar kommer. Haha. All bets are off.
Jean Marc makes his mark with a 44mm 372.
Tror ni detta är ett skämt eller på riktigt?
EDIT: Frågade personen (som är en ganska trovärdig källa) och fick svar om att det inte är något skämt.
Är du på Birka?Ole dole doff (mjöd)