• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

upload_2020-3-11_15-20-41.jpeg

Om jag nödvändigtvis skall ha en av mina klockor på när jag badar så får det bli denna
Eller när du hänger i marianergraven :)

Mjaha. Ett rykte säger att det kommer en 48mm Radiomir 1940 i brons med grön urtavla och blå visare. I mina öron låter det scary as heck men också troligt med tanke på hur modellerna har börjat se ut.

Jag tänker mig verkligen att all bets are off inför vårens lanseringar.

Diskutera!

Mjaha. Ett rykte säger att det kommer en 48mm Radiomir 1940 i brons med grön urtavla och blå visare. I mina öron låter det scary as heck men också troligt med tanke på hur modellerna har börjat se ut.

Diskutera!
Det är tur att dom redan har gjort så många bra pannor så att jag fortfarande har en del att välja på.

Bilagor

• 0BF4B616-EB60-43FE-9FF8-53479DC48590.jpeg
    0BF4B616-EB60-43FE-9FF8-53479DC48590.jpeg
    286.7 KB · Visningar: 7

Diskutera!
Scary ineed. Får be om ursäkt för den urusla, men dock blixtsnabba, editeringen. Men ngt sådant här då kanske... :hilarious:
skoj.jpg

Senast ändrad:

Diskutera!

Det blir ett himla liv i lådan i vår med lanseringarna tror jag. Kommer bli spännande

Diskutera!
Såg det, låter spontant inte kul...

Det kanske märks att jag har lite tråkigt idag. Hittade den här på RolexForums, och började skratta lite. Observera att det till och med utspelar sig i Hong Kong.

Skärmavbild 2020-03-11 kl. 17.20.07.png

Det där ser jag dock som fullt normalt här :) Dagligen jag ser ngt par som går ut iklädda exakt samma kläder (ngn kul t-shirt, med matchande byxor å skor). Återigen, whatever floats (or sinks ;) ) your boat...

Sedan så har tjejer/kvinnor kört med alldeles för stora klockor (i mitt tycke) länge här. Inte ovanligt att se en 44mm panna på ngn med en väldigt liten handled. Jag kommer ihåg när jag var inne å provade Sub 42mm för ngt år sedan i just den butiken som kortet är taget. De tittade väldigt förvånat på mig när jag bad om 42 och inte 47... :D

Du får samma blickar här ;)

:D
Det där ser jag dock som fullt normalt här :) Dagligen jag ser ngt par som går ut iklädda exakt samma kläder (ngn kul t-shirt, med matchande byxor å skor). Återigen, whatever floats (or sinks ;) ) your boat...

Sedan så har tjejer/kvinnor kört med alldeles för stora klockor (i mitt tycke) länge här. Inte ovanligt att se en 44mm panna på ngn med en väldigt liten handled. Jag kommer ihåg när jag var inne å provade Sub 42mm för ngt år sedan i just den butiken som kortet är taget. De tittade väldigt förvånat på mig när jag bad om 42 och inte 47... :D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp