Oh jösses...Det kanske märks att jag har lite tråkigt idag. Hittade den här på RolexForums, och började skratta lite. Observera att det till och med utspelar sig i Hong Kong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh jösses...Det kanske märks att jag har lite tråkigt idag. Hittade den här på RolexForums, och började skratta lite. Observera att det till och med utspelar sig i Hong Kong.
Säger killen som brukar posta anonimo och magretteGet another tråd för that, dear sirs.
"Brukar"...Säger killen som brukar posta anonimo och magrette
Men fina klockor de med. Snyggare än Rolex.Anonimo är ju lika illa som Rolex, med tanke på släktskap. Magrette är det lite värre med, mer av en bastard.
Denna har jag missat, ref?God morgon!
PAM569Denna har jag missat, ref?
Tack, riktigt fin!
Svårslagen bandkombo
Tänkte precis samma sak. Riktigt vasstSvårslagen bandkombo
Snyggt! Referensnummer på den?
590.Snyggt! Referensnummer på den?
Visst är det 1950 case? Dålig på att se skillnaden på dom
Det är ett bettarini-case på 590, inte 1950. Du ser det på de skarpa och raka kanterna.Visst är det 1950 case? Dålig på att se skillnaden på dom
Ok tack!Det är ett bettarini-case på 590, inte 1950. Du ser det på de skarpa och raka kanterna.
Fan så bra den ärLumen på dessa "gamla" pannor är ju galen!
Hittade den här på Internet, relaterat. Det här är en "nyare" panna. Vad är "gammal"?Lumen på dessa "gamla" pannor är ju galen!
Tycker det här är ett episkt lume shot som @azcii tagit...Hittade den här på Internet, relaterat. Det här är en "nyare" panna. Vad är "gammal"?
Han menar nog faux patina / ecru lumeHittade den här på Internet, relaterat. Det här är en "nyare" panna. Vad är "gammal"?
Wow! Makalöst snyggt Jag bidrar med denna. Dock fusk eftersom det är mörkt
Gammalt tänkte jag det äldre bettarini, eller ja det kan vara pga ecru också. Men min 560 från 2016 hade inte samma punch som 61an som lyser nästan konstant.Hittade den här på Internet, relaterat. Det här är en "nyare" panna. Vad är "gammal"?
Den där var inte dum. Här sitter jag och dreglar över en 694 (kostar dock skjortan), och så dyker den där upp. Var kom den ifrån? Eller vänta, är den i en bra storlek? Äh. det har du ju skrivit. 45mm alltså. Titan. Gött. Tack.PAM1078 verkar vara ute i Boutiquer... En 619 med blå tavla och guldvisare