• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Den där var inte dum. Här sitter jag och dreglar över en 694 (kostar dock skjortan), och så dyker den där upp. Var kom den ifrån? Eller vänta, är den i en bra storlek? Äh. det har du ju skrivit. 45mm alltså. Titan. Gött. Tack.
upload_2020-3-12_15-34-4.png

Den här har ju vissa fördelar över den där, kan jag tycka, men även några nackdelar. Hmm hmm ... klurigt skareva ...

Var det positivt eller negativt utrop?

Själv blev jag mest förvånad och nyfiken på hur det hela är tänkt att flyga. Exempelvis, är vi de enda som får egen avdelning, är allt öppet för insyn för alla (tänker mest GTG-tråden då), på vilket sätt modereras det?

Var det positivt eller negativt utrop?

Själv blev jag mest förvånad och nyfiken på hur det hela är tänkt att flyga. Exempelvis, är vi de enda som får egen avdelning, är allt öppet för insyn för alla (tänker mest GTG-tråden då), på vilket sätt modereras det?
Allt är öppet, precis som tex Kobra Kai (vilket ju flyger alldeles utmärkt ;)).
GTG-tråden är enbart för info/initiativtagande etc; precis som vanligt avhandlas alltid detaljer i PM-trådar..

Tillbaka
Topp