• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Det kommer balla ur förr eller senare, mark my words bud!
giphy.gif

..och denna tråd ska förbli precis det den var :) T.ex. helt ok att cross-posta bilder både hit och "Visa din panna" tråden, där vi plockar bilder till vår IG :D
Får man kommentera i bildtråden, eller ska man hänvisa/korslänka om folk inte dubbelpostar? :D Jag är kär i @Oktogon s 914, nämligen. Den är så jeflans vacker.

Jag påbörjade just en lista på bandmakare i första inlägget i Den helt rimligt nördiga bandtråden. Ni får gärna PM:a mig med vilka bandmakare som vi/ni har nyttjat som saknas där.

För att det inte ska bli tok-klyddigt så kanske det är okej för er och @kmg att då inte ha den tråden som värsta diskussionstråden?
Låter bra; lista på tillverkare samt recensioner i den tråden så kan någon skapa "Straptråden" för all övrig diskussion kring straps :)

Jag påbörjade just en lista på bandmakare i första inlägget i Den helt rimligt nördiga bandtråden. Ni får gärna PM:a mig med vilka bandmakare som vi/ni har nyttjat som saknas där.

För att det inte ska bli tok-klyddigt så kanske det är okej för er och @kmg att då inte ha den tråden som värsta diskussionstråden?
Jag lovar. Men med undantag för när @metamorfos postar bilder på 1 m långa och 6 mm tjocka band med 2 m brett spänne. Då kommer jag flyga i taket i vanlig ordning.

Tillbaka
Topp