Kul! Hänger ju ändå bara i denna tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kul! Hänger ju ändå bara i denna tråden
..och denna tråd ska förbli precis det den var T.ex. helt ok att cross-posta bilder både hit och "Visa din panna" tråden, där vi plockar bilder till vår IGKul! Hänger ju ändå bara i denna tråden
..och denna tråd ska förbli precis det den var T.ex. helt ok att cross-posta bilder både hit och "Visa din panna" tråden, där vi plockar bilder till vår IG
Det kommer balla ur förr eller senare, mark my words bud!
Får man kommentera i bildtråden, eller ska man hänvisa/korslänka om folk inte dubbelpostar? Jag är kär i @Oktogon s 914, nämligen. Den är så jeflans vacker...och denna tråd ska förbli precis det den var T.ex. helt ok att cross-posta bilder både hit och "Visa din panna" tråden, där vi plockar bilder till vår IG
Såklart man får kommentera. Fotograferna förtjänar att få höra hur snygga deras pannor ärFår man kommentera i bildtråden, eller ska man hänvisa/korslänka om folk inte dubbelpostar? Jag är kär i @Oktogon s 914, nämligen. Den är så jeflans vacker.
https://klocksnack.se/forums/paneristi-sweden.68/Allt det sista som skrivits låter cool, men jag förstår ingenting...
FAN SÅ BRA med redirect!
Sa någon kross-posta?!..och denna tråd ska förbli precis det den var T.ex. helt ok att cross-posta bilder både hit och "Visa din panna" tråden, där vi plockar bilder till vår IG
Haha good one
Sa någon kross-posta?!
Ahh nu kopplade jag! Direkt på startsidan
Jag är okej med kommentarer och diskussioner. Man kan ju söka i tråden om man vill hitta något speciellt.@mårt får man kommentera och diskutera band i din tråd eller vill du enbart ha recensioner där?
Mkt bra.Jag är okej med kommentarer och diskussioner. Man kan ju söka i tråden om man vill hitta något speciellt.
Jäklarns vad vig du måste vara.
Hemma sjuk i dessa tider så roade mig med att sätta på mig Pannan idag.
Vig? Nej Pam 777Jäklarns vad vig du måste vara.
631 va?
Jag blev lurad av ljuset respektive dina val av ord för att beskriva bilden.Vig? Nej Pam 777
Jag blev lurad av ljuset respektive dina val av ord för att beskriva bilden.
Haha ok!Jag blev lurad av ljuset respektive dina val av ord för att beskriva bilden.
Låter bra; lista på tillverkare samt recensioner i den tråden så kan någon skapa "Straptråden" för all övrig diskussion kring strapsJag påbörjade just en lista på bandmakare i första inlägget i Den helt rimligt nördiga bandtråden. Ni får gärna PM:a mig med vilka bandmakare som vi/ni har nyttjat som saknas där.
För att det inte ska bli tok-klyddigt så kanske det är okej för er och @kmg att då inte ha den tråden som värsta diskussionstråden?
Eller så snackar vi bara om det i den här tråden, såklart.Låter bra; lista på tillverkare samt recensioner i den tråden så kan någon skapa "Straptråden" för all övrig diskussion kring straps
Sant, varför tunna ut denna.. Gott så!Eller så snackar vi bara om det i den här tråden, såklart.
Röstar på detta förslag. Låt strapdiskussion, strappaketöppningar etc ske här , precis som tidigareEller så snackar vi bara om det i den här tråden, såklart.
Jag lovar. Men med undantag för när @metamorfos postar bilder på 1 m långa och 6 mm tjocka band med 2 m brett spänne. Då kommer jag flyga i taket i vanlig ordning.Jag påbörjade just en lista på bandmakare i första inlägget i Den helt rimligt nördiga bandtråden. Ni får gärna PM:a mig med vilka bandmakare som vi/ni har nyttjat som saknas där.
För att det inte ska bli tok-klyddigt så kanske det är okej för er och @kmg att då inte ha den tråden som värsta diskussionstråden?