Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry missade att citera, är det annonsen från Gotland?Nix, han har den på Blocket. Mkt god vän som jag kan gå i god för alla dagar i veckan om det blir aktuellt.
ExactSorry missade att citera, är det annonsen från Gotland?
Tack för tipset! Jag funderar men har som sagt inte landat än utan mer inlett mitt sökande så jag tror att det kommer att ta lite tid men bra att få en rekommendation av säljare att lite på härifrån.
Skyll dig själv. Samtidigt ... COOOOOLT!Ni vandrar i vårsolen, dricker öl och har det skönt... själv står man hos en smed och svettas
Ska du börja göra egna spännen? Väldigt hardcore och coolt men låter väldigt ineffektivt.Ni vandrar i vårsolen, dricker öl och har det skönt... själv står man hos en smed och svettas
Fan vad coolt! Kommer du att sälja?Ni vandrar i vårsolen, dricker öl och har det skönt... själv står man hos en smed och svettas
Ska du börja göra egna spännen? Väldigt hardcore och coolt men låter väldigt ineffektivt.
Väldigt ineffektivt ja inte omöjligt att de kommer vara till salu... och inte omöjligt att jag inser att man inte borde göra allt själv hellerFan vad coolt! Kommer du att sälja?
Hej!Still going strong! Så otroligt nöjd
Handyman! Coolt!Ni vandrar i vårsolen, dricker öl och har det skönt... själv står man hos en smed och svettas
Detta är en PAM722 på 42mmHej!
Vad är detta för ref, något sådant kan jag tänka mig. Vet du kanske t o m vad en likadan skulle heta utan datumkomplikation?
Äh! Det är ju grymt! Handslaget istället för serietillverkade i Kina! Jag älskar det redan innan jag har sett resultatet.Väldigt ineffektivt ja inte omöjligt att de kommer vara till salu... och inte omöjligt att jag inser att man inte borde göra allt själv heller
Det finns inte en likadan utan datum.Hej!
Vad är detta för ref, något sådant kan jag tänka mig. Vet du kanske t o m vad en likadan skulle heta utan datumkomplikation?
Finns inte motsv utan datum.Hej!
Jag tror att det närmaste du kommer är en 915 typ.Hej!
Någon som har en uppfattning vad fullservice på en 197 landar på? Hur är det med JLC verken tar Nymans dessa inhouse? Alternativt är det andra som kan ta service på dessa?
Tack! den var riktigt trevlig, gillar den renare tavlan och det kanske är mer värt än en blå visare. Får mogna fram men nu vet jag i alla fall vad jag ska hålla ögonen öppna efter.Jag tror att det närmaste du kommer är en 915 typ.
Två år senare..När jag körde denna omröstning 2 år sen minns jag att det var jämnt.
Jag la precis upp den igen för att se om det ändrats sen dess. Såhär såg det ut då:
... 914 kanske du gillar än mer.Tack! den var riktigt trevlig, gillar den renare tavlan och det kanske är mer värt än en blå visare. Får mogna fram men nu vet jag i alla fall vad jag ska hålla ögonen öppna efter.
Ja det blir nog ett riktigt velande vilken det ska bli, jag gillar helt klart en ren tavla men paradoxalt också den lilla sekundvisaren. Förvirrande... 914 kanske du gillar än mer.
Jag har en 416 och en 720, jag förstår dig.Ja det blir nog ett riktigt velande vilken det ska bli, jag gillar helt klart en ren tavla men paradoxalt också den lilla sekundvisaren. Förvirrande
Åh, vilken fin Cortebert-klocka
Menar du hela grejen med att 720st 3646 med Radiomir-tavlor producerades?I så fall nej, tror inte det..Åh, vilken fin Cortebert-klocka
Coolt att referensen 720 faktiskt betyder något. Är det någon annan referens som har liknande betydelse?