Pamily
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte kollat; vilken fick den tävla mot?1312 har också gått dåligt i den här tävlingen, eller hur?
Yes, I know. Och det är en jäkla bra klocka som ändå styrker det som är Panerai (tillsammans med automatverk och datum). Jag skulle tro att någon klocka med Tourbillon eller så kommer vinna PaneraiCentrals tävling.Inte kollat; vilken fick den tävla mot?
Likväl; Panerais storsäljare nr 1..
Och hur hittar man story delen?https://www.instagram.com/paneraicentral/?hl=en
Under "story" delen
Man måste vara inloggad, samt klicka/trycka (beroende på enhet som används) på loggan längst upp till vänster.Och hur hittar man story delen?
Vackert!
Tack! Är inte helt kompis med InstagramMan måste vara inloggad, samt klicka/trycka (beroende på enhet som används) på loggan längst upp till vänster.
Nemas problemas hoppas det funkarTack! Är inte helt kompis med Instagram
Nu har jag gjort min medborgarplikt och röstat.Nemas problemas hoppas det funkar
Inte alls de som jag, visserligen som relativ newbee, drägglar efter.Förvirringen fortsätter Bevisligen har jag inte alls samma smak som merparten av Panerai-familjen där ute...
Beklagar vännen!
Now you're just showing off.
Juste hade glömt.. Inte för att det har något med denna bild att göra, men det där senapsgula bandet jag gillar... Har du fler bilder på det? Tunx eller Celdy sa du va? Försökte hitta men gick inte så bra
3 Mays Berlin och ett OEM.
Juste hade glömt.. Inte för att det har något med denna bild att göra, men det där senapsgula bandet jag gillar... Har du fler bilder på det? Tunx eller Celdy sa du va? Försökte hitta men gick inte så bra
Tackar!
Behövs ej!Ska jag fotografera lite mer?
Riktigt fint, tackToo late!
Yes! Det där gillade jag verkligen. Får försöka testa detta när jag mottagit mina fyra från Rich och provkört dem en stund. Tack för att du la upp dennaToo late!
Har viruset slagit så hårt mot er att ni har gått tillbaka till svartvita tider?Godeftermiddag