• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Njae, det är ett upphottat läder från en ko eller kalv. En sminkad gris... och allt det där. Men jag har sett sämre präglat läder och gillade färgen när jag köpte det för något år sen.
Tycker det funkar rätt bra med tavla och visare på 372:an.

kanske lite för matchy matchy för @kmg men jag gillart:)

Ska se om jag kan få till en bättre bild i morgon
Du har nog missförstått mig :). Jag brukar bara raljera när färgglada tavlor matchas med band i samma färgglada färg.

Var inne och provade 992 idag - Fasiken så bra den är och bandet är ju magiskt (mjukaste OEM jag provat).

Var för fokuserad på klockan så glömde ta en kass in-store-bild.

Bjuder på en IG bild iaf
8E020112-EA5D-4A56-AE28-21A6E7B31E68.jpeg

Den har utgått men kan nog finnas att få tag på i vissa butiker. Sista serien tillverkades bara i 650ex.
Tack för bra svar!
Jag är utan Panerai i samlingen och när en så bra modell utgår blir man extra sugen!

Visst har den gjorts med olika tavlor vad gäller indexen?
"Målade" och "delvis nedsänkta" (ej sandwish), eller är det bara hur olika bilder kan visa en tavla... :angel:

Den vedertagna definitionen för en instegsmodell är att det är ett märkes billigaste modell, [eventuellt] skapad för de som vill köpa märket men inte har råd/vill lägga pengar på de finare modellerna. Så inget hence här inte :)
Det råkar nog bara vara så att du glömt att vi skojar med vissa ADs på det här ämnet.

Tillbaka
Topp