multimedia
Basic
Önskar er alla en bra dag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fortsätter #survivalmode trenden som @micke_s och flera andra innan .. Glöm inte tvätta händerna i 30 sekunder.
Snuskigt bra!Väntade på take away och solen sken lite svagt genom molnen, rakt på bronzon. Tyckte patinan på caset i kombination med tavlan såg äckligt läcker ut
Hey, har du snott min klocka och suddat ut modellnamnet. För du kör Mays Marea va?På väg till lunch
Jag har inte sett ett marea med text. Tänker du på 33?Ha ha, Yes ett Marea... är absolut ett av mina favorit band. Men hade jag haft text på min så hade jag definitivt inte suddat, önskar snarare att jag hade haft text på min, tycker det lyfter klockan lite extra och gör 720 ännu lite vassare faktiskt. Byta?
Nej jag syftade på texten på din 720 kontra ingen på min 721, gillar texten på 720Jag har inte sett ett marea med text. Tänker du på 33?
Ah. Check. JAg menade ju det också från början. Tappade bort mig.Nej jag syftade på texten på din 720 kontra ingen på min 721, gillar texten på 720
Du måste nog göra som @Träff ...All handledstid hittills sedan den ankom..
Vad har han gjort?Du måste nog göra som @Träff ...
Korrekt. Förlåt.Jag tror ni blandar ihop @Compiss som fipplade bort sin 682 för den dödade rotationen med alla andra klockor. Innan han insåg att det är en pantad idé att göra så.
Så - BTT. Slit skiten ur klockan bara! Använd på
Herr @Träff säljer å andra sidan av allt annat för att bli 100% risti. Där snackar vi föredömme. Borde jag också göra...
Är kanske inte redo att göra det ännu, men nog känner jag att jag har minst en Panna för lite. Skall ta tag i saken, snart.Herr @Träff säljer å andra sidan av allt annat för att bli 100% risti. Där snackar vi föredömme. Borde jag också göra...
Herr @Träff säljer å andra sidan av allt annat för att bli 100% risti. Där snackar vi föredömme. Borde jag också göra...
Snyggt fångat!Fiskepanna, fjällpanna, skoter panna