• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Önskar er alla en bra dag
683F6134-4297-41C4-AF8A-F419658C0505.jpeg

Ha ha, Yes ett Marea... är absolut ett av mina favorit band. Men hade jag haft text på min så hade jag definitivt inte suddat, önskar snarare att jag hade haft text på min, tycker det lyfter klockan lite extra och gör 720 ännu lite vassare faktiskt. Byta? ;)

Ha ha, Yes ett Marea... är absolut ett av mina favorit band. Men hade jag haft text på min så hade jag definitivt inte suddat, önskar snarare att jag hade haft text på min, tycker det lyfter klockan lite extra och gör 720 ännu lite vassare faktiskt. Byta? ;)
Jag har inte sett ett marea med text. Tänker du på 33?

På Norges nationaldag, 17 maj 2013, registrerade jag mig på KS. Troligen hade jag inte lurkat länge. Jag högg nog direkt. Detta inlägg är mitt sjutusende inlägg på KS. Jag vill gärna lägga det i den tråd jag varit i mest och som engagerat mest och där jag känt mest gemenskap. Jag har försökt att vara genuin och skrivit som jag tyckt. Jag tror att jag både berört och upprört. Jag har inte tänkt som alla alla gånger, vilket aldrig varit mitt syfte eftersom jag inte är som alla andra, vilket stämmer bra på oss alla egentligen. Jag har varit närmast Panerai och Doxa, men även provat olika Rolex, JLC,, Bretling, ett några Omegor plus en hel del trevlig vintage. Jag känner mig långt ifrån mätt på klockor. Det finns fortfarande många som jag vill prova, speciellt vit 40 mm Panerai på länk som jag aldrig får ur huvudet och vit Luminor med subsekund. Ni vet reffen. Sen finns det fina paketet med en destro och en vit-tavlad. Du som äger det paketet, för du finns i tråden, ska veta att det är ett av de finaste paketen Panerai har släppt. Det här är en speciellt trevlig tråd i ett speciellt trevligt forum. Därför vill jag markera mina 7000 inlägg just här. :heart:

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp