Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Spännande case på den sista. När i historien producerades den reffen (som heter?)?
Den där kallas Hornlug. José placerar den på år 1952.Spännande case på den sista. När i historien producerades den reffen (som heter?)?
har den någon ref? intressant med annat case. vet du varför de använde det caset för denna?Den där kallas Hornlug. José placerar den på år 1952.
Han kallar den 3646 modified.har den någon ref? intressant med annat case. vet du varför de använde det caset för denna?
"Here it is, one of only twelve prototypes made. What’s so special about it? It looks like a regular Submersible."
För mig den oöverträffade Pre-V-graalen
Samma här .. och anledningen till att jag fick köpa det absolut närmaste inom min budget... Min Pre-A1För mig den oöverträffade Pre-V-graalen
Vad har den kostat folk?För mig den oöverträffade Pre-V-graalen
Där sitter den bra!Ytterligare en #stayhome måndag, idag med 692 på handleden!
tänker du att karln plagierat lite?Hittade en gammal kroatisk artikel, en intervju med Monty Shadow från 2005 .. översatte med Google translate . Väldigt likt det Perezcope beskriver
Absolut inte blank, om du inte köper en med sun burst (om det ju finns någon 1940 med sun burst.... oklart). Väldigt läsbar.Har nyligen fått upp ögonen för Panerai men inte fått tillfälle att se en i verkligheten än. (Finns ej i butik där jag bor) Är nyfiken på hur urtavlan är i färgen på tex svarta 1940. Någon som kan beskriva? Lyster osv...
Vet inte när man får komma till och se en i dessa tider...
Nä, tänkte mer att det är i linje med det José skriver. Jag vet inte vart han fått tag på sin information.. vet att han intervjuat många f.d. paneraianställdatänker du att karln plagierat lite?
Aha, hade gissat på blank men är väl glaset som ger den effekten på bilder.Absolut inte blank, om du inte säljer en med sun burst (om det ju finns någon 1940 med sun burst.... oklart). Väldigt läsbar.
Vill du alltså ha en Radiomir 1940 med svart tavla? 42, 45 eller 47mm?Aha, hade gissat på blank men är väl glaset som ger den effekten på bilder.
Har kollat runt lite med inte hittat nån som nämner nåt om Färgen. Kan man prata om ett djup i den? Tänker att en klocka i den prisklassen borde ha något extra.
Så typ PAM572 ? Den har en sandwichtavla vilket ger den lite djup. @Matts har en och den är grymTänker nog mest på en 45, om den nu skulle klä min 17 cm handled...
Sandwich helt klart Men får nog bli en lite äldre variant, tex PAM514 isf.Så typ PAM572 ? Den har en sandwichtavla vilket ger den lite djup. @Matts har en och den är grym
Den är 47 mm bara så du vet. Så har den datum också. Du vill ha en 572a. Du vet bara inte om det änSandwich helt klart Men får nog bli en lite äldre variant, tex PAM514 isf.
Var nog lite snabb med att skriva ref. Menar en Black Seal gillar de bandhornen!Den är 47 mm bara så du vet. Så har den datum också. Du vill ha en 572a. Du vet bara inte om det än
Men tack för att du rättade mig, blir lite rörigt med alla modeller ibland, speciellt för en novisDen är 47 mm bara så du vet. Så har den datum också. Du vill ha en 572a. Du vet bara inte om det än