• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Njuter av sista timmarna bronzon på ett tag. Imorgon blir det åka tillbaka till bankfacket igen

20200413150004_img_0067-01-01-01_1ll-jpeg.1408415

Vad tycker du om det bandet nu när du kört det ett tag? Varit nyfiken på Mark Sanders ett tag
Just det här bandet har jag nog knappt kört tidigare. Jag har ett mörkare som typ är samma men något tjockare. Jag gillar, prydligt sydda och skurna. Det tjockare är riktigt mjukt och skönt men lite stökigt att få på klockan pga tjockleken.

Ni som vet allt, tror vi att Panerai kommer att outa sin 2020-kollektion i slutet av april som det var tänkt från början?

Vore väl korkat att inte släppa nyheterna och börja ta in beställningar. Det är ju inte så att nyheterna har legat på hyllan dagen efter släpp tidigare år innan Corona;)

Vore väl korkat att inte släppa nyheterna och börja ta in beställningar. Det är ju inte så att nyheterna har legat på hyllan dagen efter släpp tidigare år innan Corona;)
Risk finns att vi får vänta en stund men beror på hur de tänker. Med fabriken, servicecenter och största delen boutiquer och AD stängda kan nog göra att de väntar ett tag (som Omega, Rolex, Tudor och Patek) Men jag håller tummarna att de släpper lite kul snart såklart!

Breitling kör ju iväg lite nytt via live stream den 16:e t ex.

Fan... 294 måste bara vara den ultimata pannan, så sjukt bra och så sjukt otillgänglig. Hade helt missat den innan den här helgen... Ngn som vet vad dom som har sålts brukar betinga för pris?
(Snodda bilder)
Screenshot_20200414-104532_Instagram.jpg

Screenshot_20200414-105249_Instagram.jpg
Japp, den är extremt bra. Sjukt vad ett kupat plexi gör mot 232.

Brukade för bara några år sen säljas för runt 250-300 000 kr, men den senaste jag såg på C24 var listad för runt 17 000 $ (i USA) om jag inte minns helt fel (finns inte kvar längre). Så skulle väl tippa på någonstans där

Japp, den är extremt bra. Sjukt vad ett kupat plexi gör mot 232.

Brukade för bara några år sen säljas för runt 250-300 000 kr, men den senaste jag såg på C24 var listad för runt 17 000 $ (i USA) om jag inte minns helt fel (finns inte kvar längre). Så skulle väl tippa på någonstans där
Ok, otroligt fin... Glaset gör allt

Så är det.. Tänk dig din 662 eller min 587 utan kupat glas.. Hade varit rätt trist.

När jag var på SIHH 2018 var jag på middag med bland annat grundaren av Indoristi som har en 294 .. Hans fru brukar köra den, ser sjukt bra ut .. Tror det finns en bild på henne som cirkulerar på nätet på henne där hon har på sig den , ska se om jag hittar

Så är det.. Tänk dig din 662 eller min 587 utan kupat glas.. Hade varit rätt trist.

När jag var på SIHH 2018 var jag på middag med bland annat grundaren av Indoristi som har en 294 .. Hans fru brukar köra den, ser sjukt bra ut .. Tror det finns en bild på henne som cirkulerar på nätet på henne där hon har på sig den , ska se om jag hittar
Räckte med att googla på "pam294 girl" :D

Namnlös.png

Jag trodde det var du som visste allt?! ;)

Det snackades ju om en sjukligt mängd luminors men bara baby blonzo och några radiomirs har visats?
Det enda som har visats lite halv-officiellt är några ur årets Mediterraneo-serie.. Allt annat är läckor, således svårt att sia om när de presenteras officiellt resp. blir tillgängliga.

Tillbaka
Topp