En liten sväng till stranden igår.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Förlåt, jag menar naturligtvis...Fint väder
Nu är det ett väldigt fint pris på den här Paneristi Edition. https://klocksnack.se/threads/panerai-luminor-634-2015.108919/ Bara så ni vet.
Har också klickat på denna annons flertalet gånger, men visst är intresset svalare för just denna Paneristi Edition p.g.a. den endast har 100m WR? (rätta mig om jag har fel)Sneglat på den annonsen många gånger, den har ju mycket man vill ha. Jag har något minne av att jag läst någonstans att Eng Tay var med och bestämde utseendet på den. Minns inte var jag läste det dock
Har också klickat på denna annons flertalet gånger, men visst är intresset svalare för just denna Paneristi Edition p.g.a. den endast har 100m WR? (rätta mig om jag har fel)
Har också klickat på denna annons flertalet gånger, men visst är intresset svalare för just denna Paneristi Edition p.g.a. den endast har 100m WR? (rätta mig om jag har fel)
Håller med. Riktigt snygg. Känns det inte liiiite lökigt med PANERISTI på kronskyddet dock?Den har 100m WR, vilket är lika mycket som exempelvis 372 och 422.
Den har vanliga bandstift istället för skruvstift, det är nog vad jag skulle tycka är lite irriterande.
Tillägg: Mitt icke-köp beror på att jag har en 416 som är ganska nära, men jag gillar de silvriga visarna och den blåa loggan.
Nej, jag tycker det är kul med något som visar att det är paneristi edition istället för att det alltid bara är på baklocket.Håller med. Riktigt snygg. Känns det inte liiiite lökigt med PANERISTI på kronskyddet dock?
Urtavlan känns mer accepterat då man är van vid text där. Finns det andra pannor som har något tryckt på kronskyddet?Nej, jag tycker det är kul med något som visar att det är paneristi edition istället för att det alltid bara är på baklocket.
Den nya paneristi-edition som vi eventuellt såg lite av i höstas hade en hel del text på urtavlan till och med.
Nej, det är bara den. Om vi bortser från de helgraverade modellerna.Urtavlan känns mer accepterat då man är van vid text där. Finns det andra pannor som har något tryckt på kronskyddet?
Nej, det är bara den. Om vi bortser från de helgraverade modellerna.
Det finns några som har text vid hornen också, vintage står det på 249 vill jag minnas.
Jag kan en i huvudet..Urtavlan känns mer accepterat då man är van vid text där. Finns det andra pannor som har något tryckt på kronskyddet?
Ooooh, den hade jag ingen aning om!Jag kan en i huvudet..
PAM606
Inte direkt, det har till och med blivit ett av dagens nöjen att köra sambon till jobbetDet är jobbigt i trafiken dessa dagar, not...
Skön struktur i tavlan på den där bilden! Och snyggt band!Inte direkt, det har till och med blivit ett av dagens nöjen att köra sambon till jobbet
Edit, ja hon har rätt sköna tider
Tackar!Skön struktur i tavlan på den där bilden! Och snyggt band!
Du känner dig inte lite sjuk då? Om du känner efter riiiiktigt noga.Ligger ett nytt band hemma i brevlådan! Världens längsta dag på jobbet....
Ligger ett nytt band hemma i brevlådan! Världens längsta dag på jobbet....
Du känner dig inte lite sjuk då? Om du känner efter riiiiktigt noga.
Oleg?Åtminstone en fördel att vara hemma sjuk - damp ner post i lådan med ett nytt band idag
Japp korrekt, Oleg, fast skeppades från forumkompis @TerryTeeOleg?
Jag väntar på ett band från honom också ... det verkar dröja Den 2 april står det att paketet är "already in transit to destination country". Hoppfullt.
Fusk.Japp korrekt, Oleg, fast skeppades från forumkompis @TerryTee