• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Jag vill slå ett slag för PAM000, som iofs inte tillverkas längre, men som finns att få tag på begagnat (jag sålde t.ex. nyss min efter att sizat upp till 47 mm). Riktigt mycket Panerai för pengarna, och en riktig klassiker. När man ser den på bild kan den tyckas lite "tråkig", men i verkligheten är den vacker, i synnerhet tavlan.
Undebart, skall in och forska! Tack så mycket för bra tips :)

Fabian vad bra det blev med nytt band från MJ.

20200417_074806.jpg

Aldrig jobbat på Sefina men jag utgår från att dom kollat åtminstone äktheten. Den är ju enligt texten uttagen på Nymans dec 2018 så det bör ju inte vara så svårt att kolla med dom.
Så är det nog. Men jag hade nog velat stämma av med Nymans innan. Cirkulerat klockor förr med oäkta cert från Nymans. Sen kanske denna modell är så vanligt förekommande i plagiatsammanhang men vad vet ja.

Så är det nog. Men jag hade nog velat stämma av med Nymans innan. Cirkulerat klockor förr med oäkta cert från Nymans. Sen kanske denna modell är så vanligt förekommande i plagiatsammanhang men vad vet ja.
Serienumret är ju väl synligt på bilderna så det är nog inte omöjligt att kolla innan

• Like
Reactions: kmg
Gänget! Tror nog jag ska låta min 425 vandra vidare och skulle behöva lite input när det gäller prissättning.

På ett ungefär, vad är ett vettigt pris om man skulle lägga ut den?
En 2014, i använt skick, repa på AR i glaset kl 4. Fullset.
CC2A5FC5-FC7C-4A78-8147-A54E29C5D024.jpeg
1E77868E-C60E-4505-8A49-47145F9E595D.jpeg

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp