Ok jag blev lite sugen på ett faktiskt. Smalnar de av 2 mm, dvs är 24/22, 22/20 etc?Mjukt och skönt, påminner om Horus. Har ett i orange också. Gillar inte spännena men byter ut mot några andra sen
Är de tjocka i bandstiftänden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok jag blev lite sugen på ett faktiskt. Smalnar de av 2 mm, dvs är 24/22, 22/20 etc?Mjukt och skönt, påminner om Horus. Har ett i orange också. Gillar inte spännena men byter ut mot några andra sen
24/22 är de jag beställdeOk jag blev lite sugen på ett faktiskt. Smalnar de av 2 mm, dvs är 24/22, 22/20 etc?
Jag ber om ursäkt! jag for med osanning, bytte band på 309 idag och den har visst rör som sitter fast i ena wirelugenNu måste jag ändå fråga. Jag googlade fram en liten film på hur man byter band på en Radiomir, för att försöka hitta bevis på att det finns Radiomirs utan hylsor. Filmen påminde mig om att jag hade hylsa även på 424, för det har även damen i filmen på hennes 424. På den ena bygeln sitter det en hylsa fast, med ett hål som man siktar in den andra bygeln i, så ena bygeln är liksom större än den andra. Utan den hylsan tycker jag att banden borde sitta ganska sladdrigt. Har ni inte sådana alls på era Radiomirs?
Du gjorde mig osäker så jag skrev till honom på IG och frågade för att dubbelkolla(är inte hemma)Ok jag blev lite sugen på ett faktiskt. Smalnar de av 2 mm, dvs är 24/22, 22/20 etc?
Jag hoppas man kan se i efterhand. Just nu verkar det vara en YOBYALP i bild.
Kollade lite och tre saker fångade jag upp som var intressant.
1. JMP själv samlar ej på klockor (eller något annat)
2. Ska bli mer fokus på modeller på länk
3. Brons ej längre exklusivt till submersible
Angående 3 ska du se den nya bronzon som är en radiomir med grön tavla och blåa visare. Inte helt såld på den än.
Bilder finns i någon annan utan trådarna
4. Alla släpp för 2021 är redan bestämda , de har börjat fokusera på 2022Kollade lite och tre saker fångade jag upp som var intressant.
1. JMP själv samlar ej på klockor (eller något annat)
2. Ska bli mer fokus på modeller på länk
3. Brons ej längre exklusivt till submersible
Say what now?!?!4. Alla släpp för 2021 är redan bestämda , de har börjat fokusera på 2022
Jag tycker iaf jag hörde honom säga detSay what now?!?!
Inspelningen dyker väl upp tids nog, får lyssna på den då.Jag tycker iaf jag hörde honom säga det
Nu kan du se den på deras IGInspelningen dyker väl upp tids nog, får lyssna på den då.
https://www.instagram.com/watchonista/ ? Syns inte för mig.Nu kan du se den på deras IG
https://www.instagram.com/watchonista/ ? Syns inte för mig.
"Story" står ingenstans i mitt gränssnitt, vare sig i appen eller på webben. Och om det är samma som att klicka på deras ikon och spela upp grejer, så finns där inget om Panerai. Nu erkänner jag kanske min okunskap, men jag trodde jag var bra på att klicka runt och hitta grejer.Japp, klicka på story !
Okej @azcii på mobilen hittade jag "titta på livevideo" efter att ha klickat på två andra ställen, och där var den."Story" står ingenstans i mitt gränssnitt, vare sig i appen eller på webben. Och om det är samma som att klicka på deras ikon och spela upp grejer, så finns där inget om Panerai. Nu erkänner jag kanske min okunskap, men jag trodde jag var bra på att klicka runt och hitta grejer.
Den är fin den där. Klart du ska ha nya straps. Du vill ha ett 33 från Mays, tveklöst.Börjar bli dags att testa lite nya straps nu känner jag... men det är ju en djungel i sig
Om det bara stod Luminor Panerai så hade 914 vunnit över 390Den är fin den där. Klart du ska ha nya straps. Du vill ha ett 33 från Mays, tveklöst.
Btw, till alla i tråden, tidigare sa vi alltid att om man ville ha en 372 i 44mm så skulle man kika på 390, fast den har inte sandwichtavla. Här har vi en med sandwichtavla, fast utan guldvisare. Vad är viktigaste attributet av dessa för att vara nära en 372?
Jag känner fortfarande att man nog får vänta och hoppas om man vill ha en 372 i 44mmDen är fin den där. Klart du ska ha nya straps. Du vill ha ett 33 från Mays, tveklöst.
Btw, till alla i tråden, tidigare sa vi alltid att om man ville ha en 372 i 44mm så skulle man kika på 390, fast den har inte sandwichtavla. Här har vi en med sandwichtavla, fast utan guldvisare. Vad är viktigaste attributet av dessa för att vara nära en 372?
Den är fin den där. Klart du ska ha nya straps. Du vill ha ett 33 från Mays, tveklöst.
Jag håller med. Fast det visste vi nog.Kupat glas, 1950 case känns viktigare än guldvisare
Och helst plexi, men det kanske bara är jag.Kupat glas, 1950 case känns viktigare än guldvisare
Och helst plexi, men det kanske bara är jag.