• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Inga spoilers förstås men sista avsnittet var efter åtta säsongers romans tidernas antiklimax. Värre än PAM318!

Hahaha. Bra liknelse säkert, jag tröttnade dock långt tidigare, efter ett par säsonger redan, håller mig till 44/45mm.
Ha ha! Jag har en del kvar, har bara kommit ett par avsnitt in i andra säsongen...
Men 47mm m guldvisare tog över.

Panerai Luminor Submersible 1950 PAM00382 "Bronzo"

20200502142144_IMG_1115-01-01_1dd-01.jpeg

Nej. 47mm radiomir känns kortare än 44mm Luminor. :)
Håller inte med. Inte om vi pratar Luminor 44mm (och inte luminor 1950). 47 mm rad kräver sina handleder för att inte se tefatslik ut. Luminor 44 mm ser lite bulkig på små handleder, men blir inte ett tefat.

Håller inte med. Inte om vi pratar Luminor 44mm (och inte luminor 1950). 47 mm rad kräver sina handleder för att inte se tefatslik ut. Luminor 44 mm ser lite bulkig på små handleder, men blir inte ett tefat.
Jag tycker det är skillnad på längd och bredd. Breddmässigt håller jag med dig.

Tillbaka
Topp