Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ny klocka köpt, fin dejt och alkohol.. Kunde inte ha en bättre torsdag
Alltså lägger du ihop ett och ett så har du svaretNå? Nu klocka! Visa
11? 2? 112!Alltså lägger du ihop ett och ett så har du svaret
Nå? Nu klocka! Visa
Ibland11? 2? 112!
Alltså lägger du ihop ett och ett så har du svaret
Idag är det 9 år sedan jag träffade frugan så vi är ute och äter lunch - mysigt
587?Alltså lägger du ihop ett och ett så har du svaret
Det skadar ju inte att det är en relativt sällsynt, dyr och cool modell. Känner att rastlösheten oftare kommer när man sitter på nån dussinklocka som Rolex eller Omega. Jag brukar inte säga något till okända, ens om de bär Panerai. Men såg jag en Bronzo i the wild skulle jag 100% gå fram och säga hej. Det säger ju en del tycker jagSjukt att vår smekmånad ännu inte är över, 2.5 år senare
Sjukt att vår smekmånad ännu inte är över, 2.5 år senare
Cykeldäck?Jag har underskattat gummi i många år. 590n är nästan hårdare än James Dean idag.
För att 914 är snäppet vassare.Förlåt men varför pratas det inte mer om 915? Den är ju sketabra. Och vasst nummer också.
Jajamen, du kan dina cyklar duCykeldäck?
Också bra förstås. Men sandwich-subsekund gör att 915 vinner på poäng.För att 914 är snäppet vassare.
editJag har underskattat gummi i många år. 590n är nästan hårdare än James Dean idag.
Base is ace. Ju. högre poäng än Queen Marina.Också bra förstås. Men sandwich-subsekund gör att 915 vinner på poäng.
Base är Margherita, subsekund är Marinara.Base is ace. Ju. högre poäng än Queen Marina.
Med det sagt. Hade jag inte haft 416 så hade jag haft 914/915, så skaffa en du.
Say whaaat?Jaha! Tick fucking tack, Nymans behöver tydligen lite deg och jag är rätt Paneraikåt så 2 flugor är snart på smällen!
För att inte PAM eller ska jag säga BAM00663 ska gå ut i butiken igen ska den hämtas, väntar nu bara på att min 5 XL OEM band ska ta sig igenom karantänen och leta sig till BiblioteksgatanSay whaaat?
Inga spoilers förstås men sista avsnittet var efter åtta säsongers romans tidernas antiklimax. Värre än PAM318!Tappat mitt focus på Homeland...
Hahaha. Bra liknelse säkert, jag tröttnade dock långt tidigare, efter ett par säsonger redan, håller mig till 44/45mm.Inga spoilers förstås men sista avsnittet var efter åtta säsongers romans tidernas antiklimax. Värre än PAM318!