#asså
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Problemet är att jag hållit mig inomhus. Hör av mig när jag tittat ut tillräckligt. Klocka i Paneraiform är alltid på, så det blir nog något bra sen.Hur har ni det med "klockbrännan" förresten?
En riktigt underskattad kroppsdekoration, oerhört stilfullt, nästan lika bra som en rejäl google bränna.
Någon dag gammal. Värre nu.Hur har ni det med "klockbrännan" förresten?
En riktigt underskattad kroppsdekoration, oerhört stilfullt, nästan lika bra som en rejäl google bränna.
Är det Norra Sverige som är ute och solar?Någon dag gammal. Värre nu.
Tack, ja jag är beredd att hålla med. Ska kolla om jag kan få testa ett blått och brunt också men hon är fin i OP gummiDin bästa kombo hitintills på denna bad boy
Tack, ja jag är beredd att hålla med. Ska kolla om jag kan få testa ett blått och brunt också men hon är fin i OP gummi
Vet vi någon som har ett att låna ut eller sälja? (26/22)Nä det bruna vinner
Vet vi någon som har ett att låna ut eller sälja? (26/22)
Vet vi någon som har ett att låna ut eller sälja? (26/22)
Har inget brunt 26mm gummi, ett blått 26mm accordion har jag till saluAnnars - @peterc har ett säkert i gömmorna
Tjingade precis @Pete11 s blåa. Men han var ju suget på ett accidion så kanske två flugor på smällen tänker jagHar inget brunt 26mm gummi, ett blått 26mm accordion har jag till salu
Mörkblå eller ljusblå?Har inget brunt 26mm gummi, ett blått 26mm accordion har jag till salu
MörkblåMörkblå eller ljusblå?
Kan du inte posta en bild med det mörkblåa på din 662 så jag får se hur det ser ut? köpte @Pete11 s nu men är rätt nyfiken på looken...Mörkblå
Jag byter gärna det mörkblå accordion mot ett ljusblått eller svart om någon vill det...Har inget brunt 26mm gummi, ett blått 26mm accordion har jag till salu
Fixar det under em/kväll!Kan du inte posta en bild med det mörkblåa på din 662 så jag får se hur det ser ut? köpte @Pete11 s nu men är rätt nyfiken på looken...
Beställde även ett brunt från @Nymans Ur 1851 precis...
Mörkblått accordion mot svart taget!Jag byter gärna det mörkblå accordion mot ett ljusblått eller svart om någon vill det...
Fakturerar "modellgage" senareKan du inte posta en bild med det mörkblåa på din 662 så jag får se hur det ser ut? köpte @Pete11 s nu men är rätt nyfiken på looken...
Om jag var du så skulle jag satsa på ett ljust canvas också, tycker det funkar riktigt braKan du inte posta en bild med det mörkblåa på din 662 så jag får se hur det ser ut? köpte @Pete11 s nu men är rätt nyfiken på looken...
Anatolia va?Om jag var du så skulle jag satsa på ett ljust canvas också, tycker det funkar riktigt bra
OEM bandet va?Om jag var du så skulle jag satsa på ett ljust canvas också, tycker det funkar riktigt bra
Stämmer braAnatolia va?
Det här är ett 26/26 från AnatoliaOEM bandet va?
- riktigt bra hursomhelst
Frågan är vad det säger om dig...Säger en hel del att jag vill ha en 111 när jag redan har en Pre-A1 och 911..
Frågan är vad det säger om dig...
Gissa ref.
... men vad är det för band?Gissa ref.