Ett band av sailcloth-typ med gula sömmar. Bedömt av mig som ej OEM.... men vad är det för band?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ett band av sailcloth-typ med gula sömmar. Bedömt av mig som ej OEM.... men vad är det för band?
Helt rättEn klassisk boeing va? 777
Duh.Ett band av sailcloth-typ med gula sömmar. Bedömt av mig som ej OEM.
Jag vetDu har rätt som vanligt.
Det är ett omärkt gummi, har ett i blått också. Ett skönt band, men kommer inte på nu var jag köpte det.... men vad är det för band?
HahahaJag har inte koll egentligen, jag bara låtsas
Oh bummer.Det är ett omärkt gummi, har ett i blått också. Ett skönt band, men kommer inte på nu var jag köpte det.
Ursäkta, vad är abstinensen för? För få nya pannor in?
Ingen abstinens här inte! Fy fan jag orkar inte längre!
NÄMEN!!?! va17...Jag blev lite drastisk och sålde allt utom 309 och en Zelos Abyss. 309an är ingen vardagsklocka och jag får bronsmärken på armen av Zelosen
Hästhuvudisängennivå.Fick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Nu får jag hänga på
Köp och sälj och vänta på att någon av grabbarna ledsnat på sin Fiddy.
Jäklar!!! Dom säger ju att jakten är roligast men jag vetifan..fångsten är nog snäppet bättreFick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Nu får jag hänga på
Håll ut, först gör det ont sen blir det skönt...den som väntar på ngt gott.
Väntar alltid för länge!Håll ut, först gör det ont sen blir det skönt...den som väntar på ngt gott.
Det vänder snart, ring om du behöver prata, gör Inget dumt bara
372 anländer imorgon så jag får väl göra ett snabb test för din skull Men tänk om det blir dött lopp...Väntar alltid för länge!
Speaking of... är du inte klar med dina jämförelser snart?
Tack för ett bra snack @Caravelle33 vi finns härDet vänder snart, ring om du behöver prata, gör Inget dumt bara
Ja om jag letar.
Då tar jag båda372 anländer imorgon så jag får väl göra ett snabb test för din skull Men tänk om det blir dött lopp...
Apropå vardagsklockorFick ett erbjudande jag inte kunde motstå. Nu får jag hänga på
Frågan är väll vad jag ska sikta in mig på nu :0 brukar ju lösa sig och jag har ju en panna kvarDå tar jag båda