• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

AD2EB127-9FC7-4B17-891C-94A6356DC6FD.jpeg
... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt. :D

... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt. :D
Alltid stil och värdighet före funktion, det är sen gammalt. Ska snart rocka ett helt obehandlat naturfärgat läder hela sommaren. Då ska ni få se på patinering!

"Manly" är något som jag ser som inte så fräscht sätt att säga saker på in this day and age. :)
Äh släpp sargen :). Är kontot bra så är det, inte direkt att han hetsar och hatar bara för att säga att det är manliga klockor.
Knappast så att Panerai kan beskrivas på något annat sätt f.ö., är ju knappast kvinnliga klockor.

Äh släpp sargen :). Är kontot bra så är det, inte direkt att han hetsar och hatar bara för att säga att det är manliga klockor.
Knappast så att Panerai kan beskrivas på något annat sätt f.ö., är ju knappast kvinnliga klockor.
Jag vet inte om det är bra. Det är privat. Så det enda jag går på är namnet.

Om det är ett hemmabygge så kan vi vara säkra på att så är fallet. Annars är jag inte vintage-expert, så jag vet inte. :)

Finns inte på Perezcope timeline iallafall, beskrivs som ''1/1 6152/1 Marina Miltare for the Sommazzatore SMZ MM caseback and Juin ‘61 stamped and striped Angelus SF240 8day workhorse''

Tillbaka
Topp