... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt.
Är det ditt? Annars är jag inte ett smack intresserad.Vill tipsa om det här kontot av uppenbara skäl(!): https://www.instagram.com/themanlywatch/
Är det ditt? Annars är jag inte ett smack intresserad.
Då går han bort bara på namnet.Tyvärr inte, men han har en hel del coola pjäser!
Snacka om somrigt!
Jag håller mig oftast i skuggan. Sen har jag allmänt osvettiga handleder.... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt.
Varför?Då går han bort bara på namnet.
Alltid stil och värdighet före funktion, det är sen gammalt. Ska snart rocka ett helt obehandlat naturfärgat läder hela sommaren. Då ska ni få se på patinering!... jag förstår varför era läderband patineras som de gör om du har läder när det är 30 grader varmt.
"Manly" är något som jag ser som inte så fräscht sätt att säga saker på in this day and age.Varför?
Äh släpp sargen . Är kontot bra så är det, inte direkt att han hetsar och hatar bara för att säga att det är manliga klockor."Manly" är något som jag ser som inte så fräscht sätt att säga saker på in this day and age.
Jag vet inte om det är bra. Det är privat. Så det enda jag går på är namnet.Äh släpp sargen . Är kontot bra så är det, inte direkt att han hetsar och hatar bara för att säga att det är manliga klockor.
Knappast så att Panerai kan beskrivas på något annat sätt f.ö., är ju knappast kvinnliga klockor.
Jag vet inte om det är bra. Det är privat. Så det enda jag går på är namnet.
Värt att följa ändå.
Och det är säkert att den inte borde heta Panereplicawatches eller något sånt?Värt att följa ändå.
Och det är säkert att den inte borde heta Panereplicawatches eller något sånt?
Om det är ett hemmabygge så kan vi vara säkra på att så är fallet. Annars är jag inte vintage-expert, så jag vet inte.Han hävdar att hans 6152 endast existerar i ett exemplar. Kan det verkligen stämma? 1/1 säger han.
Om det är ett hemmabygge så kan vi vara säkra på att så är fallet. Annars är jag inte vintage-expert, så jag vet inte.
Nyckelfråga är väl om han acceptat José som följare eller inte.Finns inte på Perezcope timeline iallafall, beskrivs som ''1/1 6152/1 Marina Miltare for the Sommazzatore SMZ MM caseback and Juin ‘61 stamped and striped Angelus SF240 8day workhorse''
Eller om det är José...Nyckelfråga är väl om han acceptat José som följare eller inte.
Hehe.Eller om det är José...
Nyckelfråga är väl om han acceptat José som följare eller inte.
Då får vi se om han accepterar mig som följare.Kollade precis och José är en följare! Nu är det bekräftat att killen sitter på en brütal samling utan dess like.
Då får vi se om han accepterar mig som följare.
Det kanske är Eng...
https://www.prestigeonline.com/sg/style/a-conversation-with-panerai-collector-eng-tay/Vem är denna Eng?!
Hallå alla,Du skulle ha samma band som @azcii i iinlägget ovan ditt
Ät lite chips med vänsterhanden så ska det nog lösa sigNej, nu gör vi kväll!! 6 arbetsdagar kvar innan semestern
Gröna gummit åkte på, men tycker det är lite gnissligt; ska det vara så???