Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är det där för gummi?
borde klara ett dopp
Ngt jag fick medVad är det där för gummi?
Är det ett paneraigummi?Ngt jag fick med
Står det på iallafallÄr det ett paneraigummi?
Ok. Aldrig sett ett camo OEM-band, men kanske finns.Står det på iallafall
Nej det finns inte.Ok. Aldrig sett ett camo OEM-band, men kanske finns.
Får ta ngt annat band om jag blir sugen posta var några med i paketet@Watchfinder se mårts svar. Då vet du i alla fall hur det står till. Personligen hade jag kanske inte postat bilder på det. Å andra sidan är det många i denna tråd som har lite mer flexibel inställning till kopior på band och spännen så du blir nog inte lynchad.
Tack för infoFår ta ngt annat band om jag blir sugen posta var några med i paketet
Fyfan vad segt, ingen info om hur långt bort den är?Lämnat in klockan på service hos Nymans i februari och räknade kallt med att den skulle vara klar i tid till sommaren så jag kan börja bygga patina i salta bad och go sol. Skall man lämna in den på service vartannat år och den är borta så här länge är det ju ingen idé att ha skiten.
Vartannat år?Lämnat in klockan på service hos Nymans i februari och räknade kallt med att den skulle vara klar i tid till sommaren så jag kan börja bygga patina i salta bad och go sol. Skall man lämna in den på service vartannat år och den är borta så här länge är det ju ingen idé att ha skiten.
Vartannat år?
Lämnat in klockan på service hos Nymans i februari och räknade kallt med att den skulle vara klar i tid till sommaren så jag kan börja bygga patina i salta bad och go sol. Skall man lämna in den på service vartannat år och den är borta så här länge är det ju ingen idé att ha skiten.
Känns som du haft lite otur.. Var ju riktigt kass timing också med tanke på Corona och allt.. Du behöver dessutom nog inte serva den vartannat år.. Min har fortfarande inte servats och den är köpt 2012.. Senaste tryck-/gångreservtest var typ ett halvår sen , då såg allt bra utLämnat in klockan på service hos Nymans i februari och räknade kallt med att den skulle vara klar i tid till sommaren så jag kan börja bygga patina i salta bad och go sol. Skall man lämna in den på service vartannat år och den är borta så här länge är det ju ingen idé att ha skiten.
Lämnat in klockan på service hos Nymans i februari och räknade kallt med att den skulle vara klar i tid till sommaren så jag kan börja bygga patina i salta bad och go sol. Skall man lämna in den på service vartannat år och den är borta så här länge är det ju ingen idé att ha skiten.
Äh använd det du gillar, kul med Camo, jag letar också något grönt 26/22 i gröntFår ta ngt annat band om jag blir sugen posta var några med i paketet
Grönt är sköntÄh använd det du gillar, kul med Camo, jag letar också något grönt 26/22 i grönt
Tänk på att du inte behöver ta in den på service så ofta. Många väntar till klockan inte går rätt eller var tioende år osv.
R-serie också. Viktigt! (sista serien av 111 och 112)
150/1500 inte dåligt
Sa någon rakade ben och grönt gummi?