• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Been there done that på fjärde försöket så gick det :D

Hm, lämnade in min 1055:a för service i slutet på maj tror jag det var, klockan gick + 17 - 18 sekunder per dag, har precis hämtat ut den från servicen idag, nu går den + 2 sekunder per minut, kan inte fatta hur man efter en full service kan lämna ifrån sig en klocka i det här skicket.
Får åka in till Krons i morgon och be dem skicka tillbaka klockan igen.

Inte Krons fel ska tilläggas så att det inte blir något missförstånd,

Ja, fast blått är flott
4BCFCD25-0301-45C3-8851-529E019E8947.jpeg
9D9914CB-8EAA-45C0-B4A2-78320413103C.jpeg
5502A106-92E9-46E7-9894-F1F82250BA1F.jpeg

tack @Pete11
Så lite så. Bra att bandet kommer till användning och inte ligger och skräpar i en låda som det gjorde hos mig :)

Om du är säker på att du kommer gilla det och du är 100% säker på att du ska behålla den - do it

Om du funderar på att släppa den... don't do it

Hur är det med att serva en panna som man modifierat genom borstning hos AD? Borde inte vara några problem antar jag?

Har du relation med ADn - säkert OK. Men om den går till Panerai själva blir de nog lacka.

Som morfisen sa... nej. Men du måste ju tänka på värdeminskningen. Eller ja, den går ju att polera igen.

Om du är säker på att du kommer gilla det och du är 100% säker på att du ska behålla den - do it

Om du funderar på att släppa den... don't do it

Hur är det med att serva en panna som man modifierat genom borstning hos AD? Borde inte vara några problem antar jag?

Frågan är också hur garantin påverkas insåg jag nu, lär ju inte gälla om man gått lös med dremeln direkt.

F2AED639-86E3-42B9-A115-2ED0AFD72942.jpeg

Någon som Varit med om detta? Så jäkla skönt och ingått att jag helst inte vill köpa ett helt nytt. Finns hällan som reservdel?

Tillbaka
Topp