• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Snålisar och snikna: ok hade fel om ditt uttalande om storlek och Intelligens
Hahaha nu fattar jag din missuppfattning!!

Det där handlar om att snåla med att använda OEM-banden för att på något sätt upprätthålla värdet vid en vidareförsäljning av klocka!! "Jag säljer min panna om tre år och tror att jag får 77000 ist för 76000 eftersom OEM-bandet är orört". En i mitt tycke larvig tanke som i viss mån tänks inom Paneristi-communityt.

Helt annan grej än det du springer runt och sprider :hilarious:

Hahaha nu fattar jag din missuppfattning!!

Det där handlar om att snåla med att använda OEM-banden för att på något sätt upprätthålla värdet vid en vidareförsäljning av klocka!! "Jag säljer min panna om tre år och tror att jag får 77000 ist för 76000 eftersom OEM-bandet är orört". En i mitt tycke larvig tanke som i viss mån tänks inom Paneristi-communityt.

Helt annan grej än det du springer runt och sprider :hilarious:
Haha

Jupp :)

IMG_3561.JPG
När kom 422 på Ranger?

B36BFBB9-2E67-44AB-9277-6DD15722029C.jpeg

Jisses vad jag är svag för den här kombinationen. Tur att jag har en 720 redan på Mays Mare. Bild hittad på internet.

Jag skulle vilja låna en 992 i några dagar för att förstå om det är en bra klocka eller inte. :]

Senast ändrad:
B36BFBB9-2E67-44AB-9277-6DD15722029C.jpeg

Jisses vad jag är svag för den här kombinationen. Tur att jag har en 720 redan på Mays Mare. Bild hittad på internet.

Jag skulle vilja låna en 992 i några dagar för att förstå om det är en bra klocka eller inte. :]
Bandet ser lite för tjockt ut den modellen. Proportionerna blev lite konstiga.

Hur stort serviceingrepp är en sådan här skada? Snackar vi helboett eller lagar man? Törs man ta sig an en med sådan skada eller blir det väääldans dyrt när man lämnar in sen?
upload_2020-7-6_15-30-59.png

En 375:a så composite inte keramik, eller?.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp