La Pamiglia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
La Pamiglia
La Pamiglia
En av dom riktiga"base" pannornaAlltså jag tror att jag på riktigt är kär i en baspanna!
En sån du vill ha hem från Schweiz?Alltså jag tror att jag på riktigt är kär i en baspanna!
Det där är en riktigt bra mix.La Pamiglia
Det vore nåt det!En sån du vill ha hem från Schweiz?
Var nog den snyggaste radiomir jag sett på bild ref? 604?Alltså jag tror att jag på riktigt är kär i en baspanna!
672Var nog den snyggaste radiomir jag sett på bild ref? 604?
Har du för få band?Är det någon här som testat "ST Strap" någon gång?
Jag heter Peter och jag är en Strapaholic...Har du för få band?
604 är den gamla versionen. Vissa föredrar den.Var nog den snyggaste radiomir jag sett på bild ref? 604?
Haha känner igen de funderar själv på att flippa 005 för en 424 eller möjligen 425Det gick nästan en månad sedan Fiddyn kom men nu börjar det klia igen! Jag som trodde att Fiddyn skulle fungera som vaccin.
Det enda som återstår är att du gör ett "strapens konung" ?
Skogen konung möter handledens konung
Vad är det för strap?Det enda som återstår är att du gör ett "strapens konung" ?
Vad är det för strap?
Vad är det för strap?
Något dött djur säkert, typ - lejonskinn eller något?
Älgstrap menade jag... men kanske var lite för långsöktVad är det för strap?
Grävde lite när jag såg denna post Palle... PassandeDär sa du nåt! Varför i h-te har vi inte tänkt på att varje sida i tråden ska innehålla en bild på referens med motsvarande nummer (där det finns)!?
Ingen dålig referens vi har idag heller! PAM520 för sidan 520 i Paneraitråden. 45 mm Radiomirkronograf i vitguld bestyckad med OPXXV baserat på Minerva cal 13-22: