donpasta
Silver
Om det är någon som har missat att det är Gtg i Stockholm på torsdag 27/8 och vill vara med så hojta till här eller skicka ett meddelande till mig.
Hm varför på sveriges baksida?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Om det är någon som har missat att det är Gtg i Stockholm på torsdag 27/8 och vill vara med så hojta till här eller skicka ett meddelande till mig.
Hm varför på sveriges baksida?lite långt från halmstad tyvärr... Om ni lägger det en helg någon gång kommer jag gärna upp för ett GTG
Det är min tolkning att det är 992-boetten ja.Är det 992 boetten, den har väl bearbetats för att få ett lite slitet / bortsat/ satin finish... utseende
Blev alltså exakt det jag och du såg i hissen på P-Day...
Blev alltså exakt det jag och du såg i hissen på P-Day...
45mm radiomir
Brun sunburst
Sandwich
Vit text
Pennvisare i guld
Kupat glas
Logga på tavla
Jag har redan tackat nej till ett ex från min boutique.
Jag håller också med, men tycker inte problemet är att det är ett kronskydd.loggan är verkligen inte nice, håller med
Jag håller också med, men tycker inte problemet är att det är ett kronskydd.![]()
See bra ut!Matchy!![]()
![]()
Ja, vadå. Nästan alla panerai har ju fjädrar i sigLite undrandes över taggarna. Fjäder?![]()
loggan är verkligen inte nice, håller med
Det sägs att den svala responsen på tidigare läckta bilder föranlett att Panerai kommer att släppa väsentligt färre ex än 2020 st. Max 1000 och möjligen färre..Sluta nu hädare annars kommer Eng dra naglarna ur er!
Tillbe loggan, ställ er i kö för att få en av de 2020 exemplaren!!
![]()
Löve it! Nu måste jag åka hem och byta till samma!Oddface canas, inspirerat av @Caravelle33![]()
Det sägs att den svala responsen på tidigare läckta bilder föranlett att Panerai kommer att släppa väsentligt färre ex än 2020 st. Max 1000 och möjligen färre..
Förutom loggan på tavlan är den i mitt tycke svinbra!Förutom loggan på tavlan så tycker jag den är okej. Verkar ju vara just den som de flesta hakar upp sig på så man undrar ju varför de inte backar och gör om loggan istället. Vad listar den förresten?
Jag har sett folk som sagt att det är relativt lågt, typ 60-70 svenska. Men om de har rätt eller inte vet jag ej.Förutom loggan på tavlan så tycker jag den är okej. Verkar ju vara just den som de flesta hakar upp sig på så man undrar ju varför de inte backar och gör om loggan istället. Vad listar den förresten?
Mm, det har sagts att ambitionen låg där, lite i stil med 911..Jag har sett folk som sagt att det är relativt lågt, typ 60-70 svenska. Men om de har rätt eller inte vet jag ej.
Minns inte ens vad den kostadeMm, det har sagts att ambitionen låg där, lite i stil med 911..
Tror det var ca 6500 EUR, det amerikanska priset några tusenlappar billigare sett till dåvarande kurserna..Minns inte ens vad den kostade![]()
6400 euro var det !Tror det var ca 6500 EUR, det amerikanska priset några tusenlappar billigare sett till dåvarande kurserna..
Sjuk samling!PAMilje foto
![]()
671,1305,372,662,249,753
Du saknar en 360.PAMilje foto
![]()
671,1305,372,662,249,753
Magiskt Peter. Har försökt gilla bilden tre gånger och precis när jag ska trycka på knappen så ser jag att jag redan gillat. HahaPAMilje foto
![]()
671,1305,372,662,249,753
Förutom loggan på tavlan så tycker jag den är okej. Verkar ju vara just den som de flesta hakar upp sig på så man undrar ju varför de inte backar och gör om loggan istället. Vad listar den förresten?
PAMilje foto
![]()
671,1305,372,662,249,753
Svårt... 372 är ju så mkt Panerai, men om jag väljer den som passar mitt leverne bäst så skulle jag nog gå för 1305, lätt smidig tålig och "lagom" dyr för att man ska må bra även om den skulle få en del strykSjuk samling!Vilken ligger säkrast till?