• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Sub Sunday #671 ...klockar roboten :)
20200823_141538.jpg

den här bilden snurrade runt på diverse facebook-grupper och verkar ha varit uppe på instagram också.

men en live bild på paneristi 2020, kanske PAM2020 som @mårt hade hört
@azcii visst känns detta bekant?

upload_2020-8-23_10-50-35.jpeg
Blev alltså exakt det jag och du såg i hissen på P-Day...

45mm radiomir :)
Brun sunburst :happyhappy:
Sandwich :cool:
Vit text :woot::woot::woot:
Pennvisare i guld :cigar:
Kupat glas :hungry:
Logga på tavla :hungover::wtf::stop::dead:

Jag har redan tackat nej till ett ex från min boutique.

Förutom loggan på tavlan så tycker jag den är okej. Verkar ju vara just den som de flesta hakar upp sig på så man undrar ju varför de inte backar och gör om loggan istället. Vad listar den förresten?
Det sägs att den svala responsen på tidigare läckta bilder föranlett att Panerai kommer att släppa väsentligt färre ex än 2020 st. Max 1000 och möjligen färre..

Förutom loggan på tavlan så tycker jag den är okej. Verkar ju vara just den som de flesta hakar upp sig på så man undrar ju varför de inte backar och gör om loggan istället. Vad listar den förresten?
Förutom loggan på tavlan är den i mitt tycke svinbra!
Priset har såvitt jag vet ännu inte vare sig läckt ut eller tillkännagivits..

Jag har sett folk som sagt att det är relativt lågt, typ 60-70 svenska. Men om de har rätt eller inte vet jag ej.

Tillbaka
Topp