Den är grym, skulle inte tacka nej!Du saknar en 360.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är grym, skulle inte tacka nej!Du saknar en 360.
Tackar !Magiskt Peter. Har försökt gilla bilden tre gånger och precis när jag ska trycka på knappen så ser jag att jag redan gillat. Haha
721 är väldigt saknade, tror någon av 720/721 landar så småningom. 249 är fantastisk men väldigt begränsad att använd för mig och jag är egentligen ingen "samlare", jag är en användare...och nu ska 662 bort såg jag, saknar du en 721 igen så mycket alltså![]()
Jag har sett folk som sagt att det är relativt lågt, typ 60-70 svenska. Men om de har rätt eller inte vet jag ej.
521Är det någon som vet vilka ref som kommit med den här boxen? Jag känner till 784 (dvs 398 &399) och 672. Vilka fler har denna låda?![]()
Grym uppställning!PAMilje foto
![]()
671,1305,372,662,249,753
Dräggel, dräggel! Varför påminde du mig? Jag har inte råd med det här!
Min 520 har den lådan, så definitivt även 518 & 519 också..Är det någon som vet vilka ref som kommit med den här boxen? Jag känner till 784 (dvs 398 &399) och 672. Vilka fler har denna låda?![]()
382 - dock med guldplattaÄr det någon som vet vilka ref som kommit med den här boxen? Jag känner till 784 (dvs 398 &399) och 672. Vilka fler har denna låda?![]()
Min 520 har den lådan, så definitivt även 518 & 519 också..
Verkar bara ha levererats med riktigt limiterade pjäser..
...med det uppenbara undantaget
Ja, det borde ju du veta!382 - dock med guldplatta
![]()
Märkligt! 309 och 322 kom med den stora päronboxen.Min 520 har den lådan, så definitivt även 518 & 519 också..
Verkar bara ha levererats med riktigt limiterade pjäser..
Knappast guld va? Eller?382 - dock med guldplatta
![]()
Alltså guldfärgad menar jagKnappast guld va? Eller?
De kom båda 2008 va? Min bronzo e från 2011, Palles 520 från 2014. Kanske var så att boxen inte fanns då?Märkligt! 309 och 322 kom med den stora päronboxen.
Så kan det vara. 309 är gjord i 100ex och 322 i 50ex. Märkligt att 398 och 399 släpptes så många år senare. Borde kommit ungefär samtidigt om man skall tro på myten om hittade minervaverkDe kom båda 2008 va? Min bronzo e från 2011, Palles 520 från 2014. Kanske var så att boxen inte fanns då?
Förstår tankegången! Härliga pjäser allihopa och många boxar tickadeSvårt... 372 är ju så mkt Panerai, men om jag väljer den som passar mitt leverne bäst så skulle jag nog gå för 1305, lätt smidig tålig och "lagom" dyr för att man ska må bra även om den skulle få en del strykär helt såld på Submersible för tillfället, självklart även 671. Som sagt svårt
Lätt en av de mest motiverade glasbaksidor jag sett... och framsidan på det... bara
En baksida behöver inte alltid vara en baksida! Grym klocka
SkickatOddface canas, inspirerat av @Caravelle33![]()
Haha snyggt!Som utlovat!![]()
Skickat
God förmiddag, hur många har börjat jobba efter semestern
![]()
Jag går också igång den här veckan men mjukstartarBörjade idag igen, det är en hatkärlek att vara tillbaka