• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

244E20E3-DB19-4E97-951E-D8ED00C751A5.jpeg
Är det någon som vet vilka ref som kommit med den här boxen? Jag känner till 784 (dvs 398 &399) och 672. Vilka fler har denna låda?

Jag finner det ganska märkligt att en klocka, som alla är överens om att dom inte kommer köpa, diskuteras så mycket på olika forum. Vad är det jag missar? För mig så funkar det som så här. Är den ointressant, så som alla släpp senaste åren, strunta i den och gå vidare. Tack och liv för mig personligen så finns så mycket gammalt som jag vill ha, eftersom Panerai inte släppt något som väckt intresse för mig senaste åren.

Svårt... 372 är ju så mkt Panerai, men om jag väljer den som passar mitt leverne bäst så skulle jag nog gå för 1305, lätt smidig tålig och "lagom" dyr för att man ska må bra även om den skulle få en del stryk :) är helt såld på Submersible för tillfället, självklart även 671. Som sagt svårt
Förstår tankegången! Härliga pjäser allihopa och många boxar tickade :cigar:

God förmiddag!
Rensar lite hemma och hittade ett 24mm svart OEM accordion-gummi som jag inte har behov av.
Är det någon som är sugen för en billig peng, skicka ett PM.
D1E00DBC-B44D-4A70-9E98-54F8FFF76988.jpeg

Tillbaka
Topp