• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

kmg

Patek
2-Faktor
Jag håller med dig i princip. Vi ska inte vara exkluderande utan väldigt inkluderande. Men jag tror många av oss surgubbar kommer tröttna på tråden om essentligt samma diskussion itereras varannan vecka. Jag tror många har tröttnat redan just pga det.

Vad lösningen är som får med båda perspektiven är för mig oklar men jag vill gärna testa lite grejer, exempelvis en FAQ.
Jag plus-ettar @mårt - diskutera vilka bandmakare som är bra eller vilka pannor som är likast 372 i en mindre storlek börjar bli uttröttande.
Som ni skulle kunna sagt - scrolla vidare :)
 

azcii

Patek
2-Faktor
På tal om 44mm med kupat glas

20201007155830_IMG_0913-01-01_resize_23.jpg
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Här har vi lite att diskutera. :)
upload_2020-10-8_13-11-47.png
upload_2020-10-8_13-12-23.png

Go!
Fatta den där utan graveringen på tavlan
+1
Ett veritabelt monster utan graveringen

Både jag och @azcii har tackat nej vid erbjudande om att få köpa en; frågan är hur många av Hardcore-Risti som kommer att nappa.. De kommer nog gå åt, men den största delen av det består nog i att de släpper en mindre upplaga än de först hade planerat..
 

Norrland

Vacheron
2-Faktor
Vetifan om det är de eller Paneristi.com som bestämt designen
Känns som det omöjligen kan komma ifrån ngn marknads avdelning, känns mer som att det skulle kunna vara ngn gammal paneristi som en gång i tiden varit med om att ta fram loggan m kronskyddet som vill sätta avtryck. Katastrof hur som...
 

mårt

Patek
Paneristi
Pledge Member
2-Faktor
Känns som det omöjligen kan komma ifrån ngn marknads avdelning, känns mer som att det skulle kunna vara ngn gammal paneristi som en gång i tiden varit med om att ta fram loggan m kronskyddet som vill sätta avtryck. Katastrof hur som...
Det där låter högst troligt.
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
+1
Ett veritabelt monster utan graveringen

Både jag och @azcii har tackat nej vid erbjudande om att få köpa en; frågan är hur många av Hardcore-Risti som kommer att nappa.. De kommer nog gå åt, men den största delen av det består nog i att de släpper en mindre upplaga än de först hade planerat..

Snacka om humblebrag på den dära kommentaren palle :D
 
Topp