En till 590?!Hej alla,
Bumpa precis min annons på 590 med nytt pris om någon är sugen på en grym panna till ett bra pris! Är där sen fler som är intresserade så har jag en till jag fått i en bytesaffär som också ska säljas
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En till 590?!Hej alla,
Bumpa precis min annons på 590 med nytt pris om någon är sugen på en grym panna till ett bra pris! Är där sen fler som är intresserade så har jag en till jag fått i en bytesaffär som också ska säljas
Ja, råkar ha 2 för tillfälletEn till 590?!
Tack för din info @David71 nu ska blått va komplett ljusblå, blå, mörkblå, blå camo.Utöver svart och brunt så finns även mörkblått på hemsidan.
Ser lite ut som du säger men kan lika gärna vara ljuset, be om ngr fler bilder. Har bra erfarenhet av dom som säljare, lämnar 14 dagar öppet köp om jag minns rätt. Ser bra ut för övrigt och priset är definitivt riktigt bra.Hej på er! Har under en ganska lång period gått och blivit sugen på en Panerai, gärna någon enklare Luminor. Såg att Care of Carl har lagt upp en PAM111 för 36k, känns rätt billigt för att vara dom, så tänkte kolla här vad experterna säger.
- Det ser ut att vara märken under sekundvisaren, har den släpat eller är det en illusion?
- Vad anser ni om boettens skick? Tycker det är svårt att se om modell man inte är så insatt i är polerad eller inte, men tycker ljuset reflekteras lite konstigt på vissa av bilderna
Panerai Pre-Owned Luminor marina 00111 Silver | Herr - Care of Carl
Sportig och ikonisk design finner du i denna begagnade Panerai Luminor Marina med sitt läderarmband och luminorboett. En klocka i fint skick försedd med manuellt verk och en vattentålighet upp till 300 meter.www.careofcarl.se
Skulle det kunna vara denna? Ser ut att ha samma märken vid sekundvisaren.Hej på er! Har under en ganska lång period gått och blivit sugen på en Panerai, gärna någon enklare Luminor. Såg att Care of Carl har lagt upp en PAM111 för 36k, känns rätt billigt för att vara dom, så tänkte kolla här vad experterna säger.
- Det ser ut att vara märken under sekundvisaren, har den släpat eller är det en illusion?
- Vad anser ni om boettens skick? Tycker det är svårt att se om modell man inte är så insatt i är polerad eller inte, men tycker ljuset reflekteras lite konstigt på vissa av bilderna
Panerai Pre-Owned Luminor marina 00111 Silver | Herr - Care of Carl
Sportig och ikonisk design finner du i denna begagnade Panerai Luminor Marina med sitt läderarmband och luminorboett. En klocka i fint skick försedd med manuellt verk och en vattentålighet upp till 300 meter.www.careofcarl.se
Det har du nog rätt i! Och det svarar ju även på frågan om den är polerad eller inte. Tack!Skulle det kunna vara denna? Ser ut att ha samma märken vid sekundvisaren.
Avslutad - Panerai PAM111 - PB
Säljer min PAM111 som är inköpt av mig på forumet 2019. Därefter har den varit en väns ägo för att för drygt ett år sedan komma tillbaka. Sandwich dial på bettarini boett. 44mm. En riktigt klassiker. Uttagen 2011, kommer fullset enligt bild och med 2 OEM gummin samt två läder. Servad av mig på...klocksnack.se
Verkligen. Läst flera ggr inför mitt köp av en 422. Stort tack till er som tar er tid.Satt och sökte runt på lite inspiration och landade bla in på dessa gamla trådar. Den finns onekligen mycket kvalitet på forumet om man söker lite.
https://klocksnack.se/threads/jämförelse-panerai-pam422-vs-pam372.100285/
https://klocksnack.se/threads/recension-panerai-pam422.63480/
https://klocksnack.se/threads/paketöppning-you-either-get-it-or-you-dont.53482/
Det är alltså du på bilden.Hello,
Idag var jag på bilbesiktningen och såg den här bilden.
Vad är det jag ser?
Rätt svar vinner en kanelbulle från pressbyrån.
Det här råkade jag ha på mig:
Det är alltså du på bilden.
en av mina favorit pannor! så jälka bra!Var förbi @Sch0nning och Panerai Stockholm och köpte ett grönt gummi till 1055. Passade även på att trycktesta klockan. Nu är den nytvättad och redo för sommaren
Jag är sjukt nöjd!en av mina favorit pannor! så jälka bra!
Billigast vetefan,men garanterat äkta och minst krångel är ju att pinga @Sch0nningJag vill ha ett nytt armband till en panerai ceramic gmt 44mm (glömt siffrorna)
Varifrån beställer jag billigast ett äkta?
Det gamla börjar bli slitet och äckligt.
Tack så mycket!Billigast vetefan,men garanterat äkta och minst krångel är ju att pinga @Sch0nning
Alltså, jag tror att 1950-modellen där är en 312 och den är tokmycket tjockare än bettarini i allmänhet så ja den bärs mycket annorlunda. De nyare 1312-varianterna, som jag tror det alltid står automatic på är mycket tunnare och sitter ganska nära bettarini i känsla. Bredd och längd är typ samma.Dum som man va gick man in här och kollade, så nu blev Panna suget stort igen. Fan .
Är det en synvilla från min sida eller ser inte "Bettarini:n" mindre och smäckrare ut?
Någon som burit båda och kan beskriva om det är någon större skillnad.
Bild stulen direkt från nätet.
Watchbase.com och dess avancerade sök är din vän.Finns det fler roliga 42mm sub än 1209, 1055, bronzon?
Jag brukar undvika att köpa från privat säljare på c24, fast det är ju samtidigt hyckleri eftersom jag själv sålt som privat säljare där.Hjälper en kamrat som blev sugen på en Pam382 Bronzo att hitta en.
Denna dök upp på C24.
Panerai
213 075 kr
Panerai Luminor Submersible Bronze 1950 säljes av en Privatsäljare på Chrono24 för 217 821 SEK
Panerai Annons: 217 821 SEK Panerai Luminor Submersible Bronze 1950, Referensnummer PAM00382; Skick Bra; År 2014; Klocka med originallåda och originalhandlingar; Klchrono24.app
Jag tycker priset känns väldigt lockande, vad har ni för tankar om det hela?