• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Tror inte du kommer bli besviken, fantastiskt mjukt och skönt från start. Har använt det för lite kan jag bara konstatera, nackdelen med att vara strapaholic... dom blir aldrig riktigt inkörda.

Nackdelen med Mads - man får vänta vänta väldigt länge på sina straps...likaså med Oleg ibland. (Även om det är postens fel, i Mads fall är det...mer på hans sida).

Körde en annan panna på handleden för första gången idag sen jag fick 233an. Blev sugen efter jag såg bilden på Pre-A1 i HK Showroomet

121966041_346476463104042_3884089763061594477_n.jpg

Är det någon som tycker att det är lätt/logiskt att söka i ex köp & sälj efter uppdateringen? Gör jag som förut så blir det bara pannkaka.
Ex. Skriver Panerai och trycker sök, TIPS tack!

Jag har läst på hur sökmotorn fungerar i det här forumet och det här är det bästa jag lyckades med. Det finns en mer avancerad motor som administratörerna kan installera som skulle kunna sortera bort icke-relevanta träffar och inkludera Panerai och pam i samma sökresultat. Men ... fram tills det händer så funkar de här två länkarna.

Tillbaka
Topp