Yes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Yes
Du har det optimala redan. Don't bother.Gillar den bruna lysmassan på 1392an. Men hade såklart velat prova den nya 2392an med den ”vanliga”(?) färgen på lysmassan!
PostNord skötte sig som tur var, hade blivit en jobbig helg annars.
Smäller på några skott direkt så får det bli en paket öppning senare. Två klockor ut (422 & 662) men en värdig ersättar
PAM127 ska Fiddy...
PostNord skötte sig som tur var, hade blivit en jobbig helg annars.
Smäller på några skott direkt så får det bli en paket öppning senare. Två klockor ut (422 & 662) men en värdig ersättar
PAM127 ska Fiddy...
Tror knappast tavlan ändras för att glaset ändras.Du har inte ägt någon Panerai med riktigt kupat glas? Det blir klar skillnad beroende på vilket kupat glas också. Tänker mig att det är det du pekar på. Eller så efterbehandlar @azcii i Photoshop.
Ok. Det kan du få tro.Tror knappast tavlan ändras för att glaset ändras.
Tro och tro. Så du menar att tavlans struktur och matthet ändras med glaset? Att bilder kan påverkas är jag med på men i verkligheten är ju tavlan vad den är.Ok. Det kan du få tro.
Hur är den jämfört med gröningen? Map matthet alltsåAlltså tavlan är nog lite blankare än den i min Pre-A1 iaf, när jag jämför. Men som @mårt säger gör det kupade glaset mycket (hur ljuset bryts/reflekteras). Får jämföra med en 510 på nästa GTG !
Lite redigerad är den såklart, men inte mycket. Tavlan ser i princip ut som den gör på den bilden skulle jag säga. Sen ser "LUMINOR PANERAI GMT" och "8 DAYS" texten lite vitare ut när man tittar på den utomhus i molnigt kallvitt ljus än den gör när man tittar på den i inomhus i lite varmare ljus.
Men hallå. Jag menar givetvis att en tavla under ett plattare glas ser annorlunda ut jämfört med ett mer kupat.Tro och tro. Så du menar att tavlans struktur och matthet ändras med glaset? Att bilder kan påverkas är jag med på men i verkligheten är ju tavlan vad den är.
Men hallå. Skriv det dåMen hallå. Jag menar givetvis att en tavla under ett plattare glas ser annorlunda ut jämfört med ett mer kupat.
Lovar att ta macrobilder i samma ljus i veckan ! Så kan vi nörda oss och jämföraHur är den jämfört med gröningen? Map matthet alltså
Grymt, grattis!!PostNord skötte sig som tur var, hade blivit en jobbig helg annars.
PAM127 ska Fiddy...
Ha ha nej och då hade jag ingen aning om vilken galen resa som startadeGrymt, det var inte längesen vi sågs och du skulle köpa en 112 av mig
Du kommer inte ångra dig, den är så jävla magisk!
Så känns det faktisktGrymt, grattis!!
Med en Fiddy är du äntligen klar med alla 372 & 422-turer
Tränar lite på denna uppsjö av valmöjligheter bara@Margarinkungen vad garvar du åt, va va va?
Edit: Kanske kvalitén på mitt första foto, som såg klart bättre ut i mobilen.
Visst är det fantastiskt många fina smileys.Tränar lite på denna uppsjö av valmöjligheter bara
Vad är egentligen skillnaden? Vad gör den bättre?Dessa modeller har driven caseback som är en bättre variant snapback.
Wow! Grattis till en riktig drömpanna!PostNord skötte sig som tur var, hade blivit en jobbig helg annars.
PAM127 ska Fiddy...
Tackar!Wow! Grattis till en riktig drömpanna!