@azcii är det närmaste en tjej vi kommer här så det är lugntMen killar! Tänk på alla tjejer som brukar hänga här i tråden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@azcii är det närmaste en tjej vi kommer här så det är lugntMen killar! Tänk på alla tjejer som brukar hänga här i tråden
Hur lyckas du bli stungen av en geting nu?Getingstick på handen och grabben vaknade tidigare än bagaren men trots allt fredag. Har redan hunnit tröttna på kaffe för idag. Trevlig helg på er!
Ja det undrar jag också... skulle lyfta upp sonen från vagnen och där hade en geting krupit ner. Den tyckte det väl också att det var mysigt därHur lyckas du bli stungen av en geting nu?
Otur! Men hellre dig än sonen antar jag.Ja det undrar jag också... skulle lyfta upp sonen från vagnen och där hade en geting krupit ner. Den tyckte det väl också att det var mysigt där
Absolut var det bättre! Men trodde att dom hade gått och lagt sig för denna säsongenOtur! Men hellre dig än sonen antar jag.
Ja hade själv en stor geting i hallen igår men har inte sett till den sedan lunch igårAbsolut var det bättre! Men trodde att dom hade gått och lagt sig för denna säsongen
Ja hade själv en stor geting i hallen igår men har inte sett till den sedan lunch igår
GangstaPåtal om getingar så fick jag gå på getingjakt i en stuga i skärgården nu för att de skulle sluta störa mitt nattssömn, en toffla i högsta hugg och de var inte så sturska längre.
Riktigt vinnande recept! Finns bara en segrare i en sån matchPåtal om getingar så fick jag gå på getingjakt i en stuga i skärgården nu för att de skulle sluta störa mitt nattssömn, en toffla i högsta hugg och de var inte så sturska längre.
Gangsta
Du skulle lätt kunna bära en 60mm till den handen (krya på dig)Getingstick på handen och grabben vaknade tidigare än bagaren men trots allt fredag. Har redan hunnit tröttna på kaffe för idag. Trevlig helg på er!
Ska beställa en Egiziano med en gång! Kommer se ut som en DJ på handledenDu skulle lätt kunna bära en 60mm till den handen (krya på dig)
Kommer bli grymt!Fick precis en avisering i PostNord appen att paket från @oddface är på väg, anländer förhoppningsvis på måndag är så sjukt förväntansfull så jag kan inte låta bli att bjudas på ett par bilder redan nu. Strap bag för 50st ban och ett matchande resefodral för 2st pannor och 6st strap +verktyg. Hallelulia
Ja jag bara känner detKommer bli grymt!
Alltid grymt hantverk hos Oddface. 50 stycken band säger du alltså... är det rimligtFick precis en avisering i PostNord appen att paket från @oddface är på väg, anländer förhoppningsvis på måndag är så sjukt förväntansfull så jag kan inte låta bli att bjudas på ett par bilder redan nu. Strap bag för 50st ban och ett matchande resefodral för 2st pannor och 6st strap +verktyg. Hallelulia
Förstår inte frågan!Alltid grymt hantverk hos Oddface. 50 stycken band säger du alltså... är det rimligt
Visst låter det helt orimligt att han ska få plats med alla ...och det är det också, @peterc har problem många drömmer omAlltid grymt hantverk hos Oddface. 50 stycken band säger du alltså... är det rimligt
Hej, jag heter Peter och jag är Strapaholic...Visst låter det helt orimligt att han ska få plats med alla ...och det är det också, @peterc har problem många drömmer om
Fy fan! Stackare!Svullnaden fortsätter. Snart handleder så jag kan bära upp 47mm med stolthet
Du kommer ju att börja med platsbrist.Fick precis en avisering i PostNord appen att paket från @oddface är på väg, anländer förhoppningsvis på måndag är så sjukt förväntansfull så jag kan inte låta bli att bjudas på ett par bilder redan nu. Strap bag för 50st ban och ett matchande resefodral för 2st pannor och 6st strap +verktyg. Hallelulia
Helt sjukt bra!! Grymt @oddface !Fick precis en avisering i PostNord appen att paket från @oddface är på väg, anländer förhoppningsvis på måndag är så sjukt förväntansfull så jag kan inte låta bli att bjudas på ett par bilder redan nu. Strap bag för 50st ban och ett matchande resefodral för 2st pannor och 6st strap +verktyg. Hallelulia
Såklart det är det förstnämnda, men det var väldigt snyggt hur som helst.Vet inte om det är jag som medvetet försöker motverka vintertid med att ha hämtat ut ett nytt canvas igår från Anatolia, eller om jag har ett problem med att köpa band...vi säger det förstnämnda