kul för honom och mångfalden , byta klockor oftare än jag byter kalsonger är en sak han görJag sätter en slant på att Peter har gjort och ofta gör saker som du aldrig har gjort. Embrace peoples differences.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
kul för honom och mångfalden , byta klockor oftare än jag byter kalsonger är en sak han görJag sätter en slant på att Peter har gjort och ofta gör saker som du aldrig har gjort. Embrace peoples differences.
Hello bois,
funderar på att möblera om lite, hojta till om någon är sugen på en 720.
Kul att du är så nöjd! Den är grym!Asså! Troligen bästa pannan
När det inte finns babyblå visare så får man kompensera på annat vis.Baby blueeee
Ett OEM köper du lättast via AD (Krons/Nymans). Horus Straps har icke-original-gummin som ändå är nära original utan att vara varumärkeskopia. En enligt mig bättre variant är RubberB. Deployantgrejer har jag ingen koll på, tycker det nästan alltid är mer obekvämtVar köper jag ett vettigt gummi till min 392?
Original panerai, eller från någon annan tillverkare?
Tar även emot tips på strap som passar till deployant-buckle.
Jag vet, kan kan inte komma över att den saknar länk.
Såg du mitt test av länk på bettarini?Jag vet, kan kan inte komma över att den saknar länk.
Ja, jag är sjuk i huvudet.
Nej, vart hittar jag den?Såg du mitt test av länk på bettarini?
Mest på det där fotot, har inte skrivit något annat om det. Vad tycker du?Nej, vart hittar jag den?
Ser ut som en klocka skall, länk ska det varaMest på det där fotot, har inte skrivit något annat om det. Vad tycker du?
Rätt coolt det där. köpt ny?Såg du mitt test av länk på bettarini?
Det är om jag förstått det rätt (och jag hoppas det) en gammal länk till 1950-caset, men med hemmagjorda ändlänkar för att passa bettarini. Frankenwatch.Rätt coolt det där. köpt ny?
Köpt på Frankenbay?Det är om jag förstått det rätt (och jag hoppas det) en gammal länk till 1950-caset, men med hemmagjorda ändlänkar för att passa bettarini. Frankenwatch.
Det är just det att jag ändå känner mig rätt bekväm i mitt dator användande, började trots allt göra precis det, använda Alta Vista och Postens torget runt 90-91 så känner mig som en hyffsat rutinerad dator användare och e-handlare men den här tycker jag inte är bra.Aldrig googlat eller , altavista kanske?
Väldigt nöjd, något ska kanske få lämna men annars så sitter jag lugn och nöjd.Är du inte nöjd med nuvarande uppställning? Vad letar du mer efter?
Jag är också lugn och nöjd... Frågan är bara hur längeVäldigt nöjd, något ska kanske få lämna men annars så sitter jag lugn och nöjd.
Hoppas verkligen att du byter lite oftare än såkul för honom och mångfalden , byta klockor oftare än jag byter kalsonger är en sak han gör
torget.se och Altavista var grejer det men båda kom först efter andra halvan av 90-talet om jag kommer ihåg rättDet är just det att jag ändå känner mig rätt bekväm i mitt dator användande, började trots allt göra precis det, använda Alta Vista och Postens torget runt 90-91 så känner mig som en hyffsat rutinerad dator användare och e-handlare men den här tycker jag inte är bra.
Är du säker på det? Du är ju rätt äcklig ändåok jag byter jag kalsonger lite oftare, men det är snudd på
ja det är sant .....Är du säker på det? Du är ju rätt äcklig ändå
torget.se och Altavista var grejer det men båda kom först efter andra halvan av 90-talet om jag kommer ihåg rätt
ok jag byter jag kalsonger lite oftare, men det är snudd på
Är du säker på det? Du är ju rätt äcklig ändå
Men killar! Tänk på alla tjejer som brukar hänga här i trådenja det är sant .....
+
=
?
Vad tror ni om att jag skulle byta min 1359 och min 613 mot en 1441. En 1359 kostar 62' på C24, så typ 52' på KS? En 613 kostar 103' på C24, så den också typ 52' (eftersom ni inte har någon smak) på KS? En 1441 kan man få för runt 100'. Åsikter? Högt och lågt?
Längesedan detta var på tapeten, blev det någon 1441 @mårt ?
Har börjat fundera på något helsvart och då är denna på listan, några åsikter?
Han köpte en 613 som sen vandrade vidare, annars nej.
Bra klocka dock 1441
Jag sålde min 613 och min 1359 och köpte en BMG. Det var vad jag gjorde.Längesedan detta var på tapeten, blev det någon 1441 @mårt ?
Har börjat fundera på något helsvart och då är denna på listan, några åsikter?
Jag sålde min 613 och min 1359 och köpte en BMG. Det var vad jag gjorde.