DukeNukem
Basic
Ok, ska spana på den med!...och 338 om han vill ha guldvisare och inte har något emot titan!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ok, ska spana på den med!...och 338 om han vill ha guldvisare och inte har något emot titan!
Det ligger en 933 pre owned hos KronsHej!
Gillar mindre ur då jag har tunna handleder (typ 16,5-17 cm) men har trots det fastnat för Panerai. Gillar radiomir 574 så ska försöka prova en sådan. Större än det är inte aktuellt. Inte heller så förtjust i due linjen. Någon med mindre handleder och som har 574? Hur upplevs den? Någon som kan lägga upp några bilder?
Sedan undrar jag om det finns andra modeller (radiomir) i samma storlek, ja eller mindre? Tänker då på modeller som inte längre finns i produktion. Något roligare än svart urtavla vore kul, typ grön eller brun. Guld ej intressant.
Trevlig kväll!
Den där är verkligen guld, fast silver, om man diggade 42mm. Blåsvart tavla med lite liv i. Ecru-index. Och 3-6-9-12-fiddy-style layout. Ni klagar säkert på "automatic", men jäklar vad jag hade kunnat leva med den ... om min hjärna hade accepterat en så liten klockaDet ligger en 933 pre owned hos Krons
Köp Panerai RADIOMIR - MEDITERRANEO 42MM PAM00933 klocka - PAM00933
Upptäck RADIOMIR - MEDITERRANEO 42MM PAM00933 idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Tack! Spanar in den!Det ligger en 933 pre owned hos Krons
Köp Panerai RADIOMIR - MEDITERRANEO 42MM PAM00933 klocka - PAM00933
Upptäck RADIOMIR - MEDITERRANEO 42MM PAM00933 idag, klockan som är gjord för dig. Tillverkad av de finaste materialen med skrupulös uppmärksamhet.krons.se
Finns en på Chrono24 som säljs av Collectors i Smithtown, USA. Dom brukar i vart fall ligga väldigt lågt i pris. 184’Kollat lite på Watchbase och hittat en variant som faller mig i smaken och det är 718. Den är nog inte lätt att få tag på och har inte en aning om vad den skulle kosta. Tydligen vitguld.
Ok, snygg var den men lite över budgetFinns en på Chrono24 som säljs av Collectors i Smithtown, USA. Dom brukar i vart fall ligga väldigt lågt i pris. 184’
Panerai MINT 50 MADE Radiomir 1940 California Black PAM00718... säljes av en Trusted Seller på Chrono24 för 183 544 kr
Panerai Radiomir 1940 Annons: 183 544 kr Panerai MINT 50 MADE Radiomir 1940 California Black PAM00718..., Referensnummer PAM00718; Vitguld; Manuell uppvridning; Skick Mycket bra; Klocka med originallådwww.chrono24.se
Medhåll på det.Ok, snygg var den men lite över budget
Någon som är sugen på den här skönheten (som släpps i dagarna?)?
Vet inte. Kanske. Vet inte om det gör saken bättre dockVar det den i...platinum?
Nope!Någon som är sugen på den här skönheten (som släpps i dagarna?)?
JoråVar det den i...platinum?
Japp riktigt gott är det!En kopp kaffe efter lunchen hade suttit gott
Den är riktigt dålig, men bättre än Blancpains. Ingen aktuell katalog intryckt format från Panerai men du kan ansöka om att ladda ner en i pdf på deras hemsida, dock bara den från 2018-2019Panerais hemsida är ju under all kritik när man vill kika på lite straps.. Finns det någon katalog eller liknande som går att kika i för deras utbud?=)
Jag gör framförallt två olika saker när det gäller straps. Antingen går jag till Krons och ber dem rulla ut bandrullen med nuvarande lagerbestånd eller så köper jag från bandmakare.Panerais hemsida är ju under all kritik när man vill kika på lite straps.. Finns det någon katalog eller liknande som går att kika i för deras utbud?=)
Då tycker jag att 995 är snyggare utan datum samt texten automaticNågon som är sugen på den här skönheten (som släpps i dagarna?)?
Ja oh ja.Då tycker jag att 995 är snyggare utan datum samt texten automatic
Det blev ett Whatsapp istället för PM. Jag försöker vara cool och ungdomlig.Någon som sitter på ett mattsvart 26 mm spänne som ni vill bli av med? Dra ett PM isf
Vart såg du detta?Nån som hugger den här?
All over the Internets ... nä, men bästa källan är https://www.instagram.com/p/CKycGCLrUhR/ PerezcopeVart såg du detta?
Detta var på Kostas InstagramVart såg du detta?