• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

azcii

Patek
2-Faktor
Den är bra @MaziK ;)

IMG_20210222_133924_854.jpg
 

Pete11

Vacheron
2-Faktor
Mm, två Fiddys till salu samtidigt på KS.. Unprecedented

Ja, man kanske skall kränga Fiddyn, 309 och 672 och skaffa en 422 istället. Det är nog den jag varit mest nöjd med, kändes robust på ett sätt som gjorde att jag aldrig tveka om jag skulle våga använda den. Samtidigt både prismässigt och tillgångsmässigt hyfsat lätt att ersätta. Nu har jag 3 Panerai som jag inte vågar bada med trots märkets historia

Det var här det började...
 

apelsin.med.urverk

Panerai
2-Faktor
Fick hem mays classic 74 idag och är grymt nöjd. Har kollat runt lite och tänker att jag kanske (behöver???) ett till band. Har kikat på två olika kandidater. Har alltså i nuläget ett classic 74 samt ett svart OEM i gummi till min pam000.

Någon som äger ett av dessa två band och kan ge klarhet i om bilderna stämmer överens med verkligheten. Vilket hade du valt?

Mays-Berlin Solari - 3,5 mm tjockt
mays-berlin-solari-4c4.jpg


Mays-Berlin Arillo - 4,5 mm tjockt
mays-berlin-arillo-65d.jpg

Avslutar med en bild på pannan!
IMG_20210224_173228.jpg
 

Eqn

Panerai
Fick hem mays classic 74 idag och är grymt nöjd. Har kollat runt lite och tänker att jag kanske (behöver???) ett till band. Har kikat på två olika kandidater. Har alltså i nuläget ett classic 74 samt ett svart OEM i gummi till min pam000.

Någon som äger ett av dessa två band och kan ge klarhet i om bilderna stämmer överens med verkligheten. Vilket hade du valt?

Mays-Berlin Solari - 3,5 mm tjockt
mays-berlin-solari-4c4.jpg


Mays-Berlin Arillo - 4,5 mm tjockt
mays-berlin-arillo-65d.jpg

Avslutar med en bild på pannan!
IMG_20210224_173228.jpg
Ingen koll på din fråga men ett band du behöver är det gröna OEM gummit
 

metamorfos

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Fick hem mays classic 74 idag och är grymt nöjd. Har kollat runt lite och tänker att jag kanske (behöver???) ett till band. Har kikat på två olika kandidater. Har alltså i nuläget ett classic 74 samt ett svart OEM i gummi till min pam000.

Någon som äger ett av dessa två band och kan ge klarhet i om bilderna stämmer överens med verkligheten. Vilket hade du valt?

Mays-Berlin Solari - 3,5 mm tjockt
mays-berlin-solari-4c4.jpg


Mays-Berlin Arillo - 4,5 mm tjockt
mays-berlin-arillo-65d.jpg

Avslutar med en bild på pannan!
IMG_20210224_173228.jpg

jag har solari, sitter mycket på min 590 och är aningen ljusare i verkligheten än på bilden

4EA773A3-F909-4E83-865E-FDB428B13238.jpeg
BDDA12DF-47AC-405C-8D3D-D8D8668DDD23.jpeg
 
Topp