• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Testade pam510 idag. Säger bara wow. Batterini-caset sitter otroligt bra. Tyckte inte alls att den upplevdes för stor på min handled :) Nu börjar jakten att hitta ett vettigt objekt med samma case 😍 Tar tacksamt emot tips på lämpliga objekt :)
20210706_105553.jpg

Testade pam510 idag. Säger bara wow. Batterini-caset sitter otroligt bra. Tyckte inte alls att den upplevdes för stor på min handled :) Nu börjar jakten att hitta ett vettigt objekt med samma case 😍 Tar tacksamt emot tips på lämpliga objekt :)
20210706_105553.jpg
Finns så mycket. Gå in på watchbase och plöj luminorfamiljen och se efter vad du gillar

20210706_105553.jpg
Varför inte just en 510? Vad lockar dig inte med den modellen?

Varför inte just en 510? Vad lockar dig inte med den modellen?
Just i detta fallet var det priset. 56 för oservat ex. Läste tidigare i tråden att service är c.a. 7-10. 510 måste även skickas ner till Panerai för service. Annars är det absolut en modell jag skulle kunna tänka mig :) Men det kanske är där priserna är nu för tiden?

Just i detta fallet var det priset. 56 för oservat ex. Läste tidigare i tråden att service är c.a. 7-10. 510 måste även skickas ner till Panerai för service. Annars är det absolut en modell jag skulle kunna tänka mig :) Men det kanske är där priserna är nu för tiden?
Det är nog tyvärr det.

Oj.. Tittar man på ks-annonser så är det rena Rolex ökning på några månader :banghead: 34k i slutet på förra året, 42k i början på året och nu 56k!?!
En 510 för 34k låter orimligt lågt även för ett år sedan.

Men nej, KS-annonser är säker 5-10k billigare än Nymans eller chrono24 (tyvärr)

Tillbaka
Topp