Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sluta fippla med mobilen samtidigt som du kör, gubbtjyv!!!Hittade fler bilder i luren..
Pannacollage...
Givetvis så står jag still när jag fotar eller så tar passageraren bilden!!Sluta fippla med mobilen samtidigt som du kör, gubbtjyv!!!
Frun kallar mig otryckbara saker om jag ber henne fota under körningGivetvis så står jag still när jag fotar eller så tar passageraren bilden!!
Mycket snygg! Suget efter en Panerai blir bara värre och värre...Fotodags, då står man still.
Grattis! Det blev en till Panna alltså!Fotodags, då står man still.
Fotodags, då står man still.
Tack! Brukade gilla den andra Radiomirboetten och när den "nya" 1940 kom blev jag tveksam. Men som med mycket annat kommer man med tiden på bättre tankar så blev tvungen att skaffa en 1940.Mycket snygg! Suget efter en Panerai blir bara värre och värre...
Är det gängor så att du skruvar in din krona?Tack! Brukade gilla den andra Radiomirboetten och när den "nya" 1940 kom blev jag tveksam. Men som med mycket annat kommer man med tiden på bättre tankar så blev tvungen att skaffa en 1940.
Tack, ja det fick bli en i en lite mer passande storlek för mig den tanige. En halv cm mindre än din.Grattis! Det blev en till Panna alltså!
Tackar, detta är en 512:a. Jag tror jag blev lite hjärntvättad av @Kim 's snygga bilder på sin i den här tråden och andra.Vad för ref är det? Snygg!
Det stämmer! Ingen kofångare här inte.Är det gängor så att du skruvar in din krona?
Tack, ja det fick bli en i en lite mer passande storlek för mig den tanige. En halv cm mindre än din.
Tackar, detta är en 512:a. Jag tror jag blev lite hjärntvättad av @Kim 's snygga bilder på sin i den här tråden och andra.
Tack! Brukade gilla den andra Radiomirboetten och när den "nya" 1940 kom blev jag tveksam. Men som med mycket annat kommer man med tiden på bättre tankar så blev tvungen att skaffa en 1940.
Helt rätt! Du gjorde ett mycket bra valTack, ja det fick bli en i en lite mer passande storlek för mig den tanige. En halv cm mindre än din.
Tackar, detta är en 512:a. Jag tror jag blev lite hjärntvättad av @Kim 's snygga bilder på sin i den här tråden och andra.
Tack för tipset! Tänkte väl kanske riktigt kroko, men de kanske har det också..?Kolla watchgecko, köpte detta därifrån. Finns i olika nyanser. Runt 300:- gav jag. Tar en stund att "köra in" och är inte i närheten av OEM kvalité men det är ju inte priset heller.
Surfa in på Paneristi.com (http://www.network54.com/Forum/353391) och kika. Där finns både privatpersoner och företag som säljer bra straps.Nu måste man ju börja se sig om efter en jäkla massa band också! Var hittar man ett schysst brunt krokodil? Tänker mig något liknande detta
Tack! Ja verkligen. För att vara en Panerai är den så liten att min sambo gärna lånar den dessutom...Helt rätt! Du gjorde ett mycket bra val
Den funkar till allt, både till galamiddag och i snickarboden.
Det är ju ingen fördel alls ;-)Tack! Ja verkligen. För att vara en Panerai är den så liten att min sambo gärna lånar den dessutom...
Härliga tips! Kvällen räddadSurfa in på Paneristi.com (http://www.network54.com/Forum/353391) och kika. Där finns både privatpersoner och företag som säljer bra straps.
Kan också varmt rekommendera The Strapsmith, DiStefano och Ted Su (och så får du ju inte missa ett canvasband från AW-straps här på forumet!!
Hm. Det har du ju faktiskt helt rätt i. Hur tänkte jag här?Det är ju ingen fördel alls ;-)
OM kjoltygen inte är med och sponsrar, då är det brilljant idé!!Hm. Det har du ju faktiskt helt rätt i. Hur tänkte jag här?
Har detta hänt någon gång? Var finns i sådana fall dessa underbara kvinnor ???OM kjoltygen inte är med och sponsrar, då är det brilljant idé!!
Då har du inte hittat rätt änHar detta hänt någon gång? Var finns i sådana fall dessa underbara kvinnor ???
+1 på denDå har du inte hittat rätt än