Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Stämmer att tavlan är svart på 512; är jag som hela tiden tittat på 513 vs 575. Tavlan på 513 är brun till skillnad från den på 512..Tavlan är väl svart? Men själva färgen på index osv är brunare
Typ träfärgade IMO
Testade den samt vad jag gissar är 574 (grönt band) tycker 512 är mycket bättre färgmässigt
En av anledningarna jag valde 512 är att 574ans Lume är alldeles för grön för min smak. Sedan gick det ju lätt att hitta en fin beggad till vettigt pris.Stämmer att tavlan är svart på 512; är jag som hela tiden tittat på 513 vs 575. Tavlan på 513 är brun till skillnad från den på 512..
..och i så fall är det ju knockoutvarning för 574 mot 512 med tanke på det bättre urverket..
När jag köpte min 512 ny fanns inte 574. Hade jag gjort köpet senare hade jag ändå gått på 512Köper man nytt hade jag baravalt efter vilken tavla som man tycker är snyggast.
Håller med alla dagar i veckan!När jag köpte min 512 ny fanns inte 574. Hade jag gjort köpet senare hade jag ändå gått på 512
Alla prioriterar olika; vissa går efter tavlan, andra prioriterar urverket också. Utseende på lume är givetvis en smaksak. P1000 är enligt gängse expertis på en helt annan nivå än P999, även om det sistnämnda självklart länge servat många Panerai väl.En av anledningarna jag valde 512 är att 574ans Lume är alldeles för grön för min smak. Sedan gick det ju lätt att hitta en fin beggad till vettigt pris.
72h/3 dagars istället för bara 60h reserv är ju nice men ingen gigantisk skillnad. Nollställning av sekundvisaren på en klocka utan minutmarkeringar är ju en tramsig komplikation.
Köper man nytt hade jag baravalt efter vilken tavla som man tycker är snyggast.
Verkligen, skulle vilja sen den live!Sen har 677 kastats in i leken; jäklar så fin den är (iaf på bild)..
Det är mycket grönt som gäller nu.. Rolex släppte ju även grön Daytona mflNya 693! Grön Tavla för Harrods. Verkar finnas i 100 ex.
http://www.paneraicentral.com/panerai-pam693-collaboration-harrods/
Vilket band ska man köra på?
12:an är ett orginalband!Kl 6 och 12 hade varit de jag själv valt mellan. Personligen riktigt svag för "gold"-nyanser just nu.
Den och 605 perfect matchVerkligen, skulle vilja sen den live!
Jag tolkar det som att jag har god smak12:an är ett orginalband!
Vafan, hänger där jämt med mina kids! Just lagt dem för en lur, men lär bli en tur i eftermiddag..Parkhäng
Lattepappa med yngsta dottern, så jag lär vara här en del framöverVafan, hänger där jämt med mina kids! Just lagt dem för en lur, men lär bli en tur i eftermiddag..
Jag fluffar omkring med barnvagn om dagarna i 08-land också ... nu ska jag bara lyckas identifiera exakt vilken lekplats det där är.Lattepappa med yngsta dottern, så jag lär vara här en del framöver
Säg till när du behöver fler ledtrådarJag fluffar omkring med barnvagn om dagarna i 08-land också ... nu ska jag bara lyckas identifiera exakt vilken lekplats det där är.
Till. Den känns inte alls bekant och jag som gjort ganska rejäla lekparksexkursioner med sonen de senaste månaderna ...Säg till när du behöver fler ledtrådar
På K-holmen med kuperad terräng finns de snyggaste klockornaTill. Den känns inte alls bekant och jag som gjort ganska rejäla lekparksexkursioner med sonen de senaste månaderna ...
@Palenkovich ryckte ju redan på 10 poängDet här är ju som på spåret - oh the excitment
På K-holmen med kuperad terräng finns de snyggaste klockorna
Yes!Right! Ses någon dag...
Jag kör mest min 630 på RubberB denna sommar.