Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Kronobergsparken. Hur många poäng fick jag?På K-holmen med kuperad terräng finns de snyggaste klockorna
8 poäng!Kronobergsparken. Hur många poäng fick jag?
Är du uppe såpass sent på kvällen?Lyser upp denna tråd lite med en bild från igår..
Bättre och bättre, inte värreMycket snygg! Suget efter en Panerai blir bara värre och värre...
Bättre och bättre för själen, värre och värre för ekonomin och husfridenBättre och bättre, inte värre
Offensivt!233:an har fått sommarband.
Min 312:a som är 44 mm-varianten är 53 mm spets till spets. Så lite kortare än så är den väl. Har inte @thewallin eller @Scudetto GMT på 42mm?
Min 312:a som är 44 mm-varianten är 53 mm spets till spets. Så lite kortare än så är den väl. Har inte @thewallin eller @Scudetto GMT på 42mm?
Riktigt bra - Stort grattis!Äntligen får man vara med.
Äntligen får man vara med.
Varmt välkommen; helt rätt klubb att ansluta till!Äntligen får man vara med.
Grattis och välkommen! Nu får vi köra en Panerai GTG tycker jag, så får du ta med din 1521 också så jag får klämmaÄntligen får man vara med.
Större GTG med lite framförhållning skulle uppskattas från oss på vischan.Kommer hem sent från Malmö då så iaf jag körd... Kanske sikta på en större GTG i augusti men någon mer spontanare innan dess.
Det stämmer jag äger en GMT535 42mm
Näe tyvärr men det blir min nästa strap iaf..Nu måste jag köpa nytt strap, Calf Cashmere Gold ser så "fint" ut.. har du klämt på det någon gång mer än på bild?
Btw - Någon som vet vilken längd man bör ha, t ex Di Stefano straps har man tre olika val, t ex 135-75, 140-80 etc. Är helt borttrollad?
Finns en liknande Edition för HK butiken men minns ej vilken ref. Grönt canvas samt Hong Kong printat på kronskyddet.Denna Panerai 693 som släpps tillsammmans med Harrods tilltalar mig. Säkert varit uppe i tråden redan men då kommer den här igen!
Limiterad till 100st. Grön tavla, case och länk i titan och även ett grönt canvas följer med.
Gillar kombon av grön tavla och titanet!
GrattisÄntligen får man vara med.
Sommarband!233:an har fått sommarband.
Riktigt bra - Fan va svag jag är för LTD EDTPam 606 hette den (rätt lik 372)
100 ex o jag gillar den starkt!!!!