Haha, lite måste man ta ut svängarnaSommarband!
Då får vi hoppas att Ledin har rätt i att sommaren är kort![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, lite måste man ta ut svängarnaSommarband!
Då får vi hoppas att Ledin har rätt i att sommaren är kort![]()
Helrätt! Panerai innebär ju outtröttliga sköna kombinationer av balla band!233:an har fått sommarband.
![]()
Pam 606 hette den (rätt lik 372)
100 ex o jag gillar den starkt!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, nä det är inget jag vågar visa upp offentligt.Haha, lite måste man ta ut svängarnaHur ser ditt sommarband ut @wayne ?
Why?! But Why?!Jag stod febrilt och försökte övertyga min fru om att det var ett bra spontanköp förra året! (I Hong kong). I failed.
Så du behöll din Subba ändå?Nattskott...![]()
Well... Nästan iaf, jag uppgraderade från 305 till 364.Min Panerai törst som jag trodde nåt sitt klimax inför köpet av min Pam560 verkar bara växa. Vette 17 hur många timmar man lagt ner senaste veckorna på att släcka denna outhärdliga törst på mer kunskap om diverse refs haha.
Så du behöll din Subba ändå?
Why?! But Why?!
Den listar väl redan minst 2'$ (beggad) över nypriset haha.
Men den var väl vackrare irl än på bilderna?![]()
Men minns du vad den kostade där?För att våra sparpengar var och är intecknade för ett bröllop och jag tyckte vi kunde hitta en kompromiss men det tyckte inte hon. Ibland är hon oresonlig.
Har för mig att det står "Hongkong" på CG dessutom. (Eller om det var den andra Ltd som den butiken har). Bara en sån sak liksom!
Upplys mej gärna med mer info samt de differenser du upplever mellan dom. Ännu en ref att lära sejWell... Nästan iaf, jag uppgraderade från 305 till 364.
![]()
Men minns du vad den kostade där?
Har för mej dom listades på typ 10'$ o ligger idag runt 12'$..
Det är väl inte direkt heller en klocka man spontan köper heller om nu inte fickorna är avgrunds djupa.
Samma här. Vill ha vill ha vill ha.Min Panerai törst som jag trodde nåt sitt klimax inför köpet av min Pam560 verkar bara växa. Vette 17 hur många timmar man lagt ner senaste veckorna på att släcka denna outhärdliga törst på mer kunskap om diverse refs haha.
Så du behöll din Subba ändå?
Trevlig! Ref på den?Mycket regn i Skåne, då kan man lika bra jobba någon timme. Kan vara dax att torka av datorn ser jag
![]()
Trevlig! Ref på den?
Den har jag också tittat på, men aldrig sett i verkligheten.Siktet var ju länge inställt på en Pam024 och tanken att det skulle bli min nästa Panna men nu har jag verkligen fått upp ögonen för Pam243.
50s case, 1000m, OP 3 (Valjoux 7750 utan chrono), borstade ytor... ME LIKE!!
Påminner väldigt mycket om de större grabbarna (47mm) i Submersible serien MEN är 44mm.
![]()
![]()
Finns det nån som har en så släng gärna ut bilder o kommentarer!!
Jag tycker det funkar faktiskt
En kvinnlig kollega till mej körNär jag var på Krons idag och provade och diskuterade sa säljaren att 574an såldes med grönt band för att OP försökte nå en annan målgrupp - damerna. Enligt Krons var även detta förklaringen till lanseringen av ljusblått/turkost och rosa band. Blir nyfiken hur mycket sanning som ligger i detta...
En kvinnlig kollega till mej kör
Pam 111 som hon fick av pappa sin för mååånga år sen. Inga rosa läderband där inte
Ruggigt coolt!!
Jo minst då hon hade fått den innan vi blev kollegor 2005. Sen kör hon även en Explorer 2:a med vit tavla. Coola klockor på en blond tjejDen borde vara drygt 10 år gammal eftersom det är sausage. Välanvänd, mycket cool!