• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

It's all in the reflections...
image.jpeg
 
Finns väl en del butiker som säljer Hirsch men annars vet jag inte direkt..
 
Och det finns såklart butiker som säljer generella 24mm/26mm-band, även om de är få, fast jag har aldrig sett några snyggare som skulle passa mina pannor. Man får tillhandahålla tuber själv vid sådant köp dock.
 
Jag tror du får det bästa för pengarna genom att anlita de som tillverkar småskaligt och som finns här på KS, om de har tid bara. Kanske någon kan fylla i vilka de är?
 
Behöver ett vattentätt strap tills på måndag, vet inte om jag är så sugen på att punga ut 1900 för ett OEM gummiband..
 
Oj, hos de flesta klockbutiker. Testa KronsUr vid NK Passagen till att börja med. Har dom inget roligt inne så tror jag säkert dom kan tipsa dej om fler ställen som säljer Hirsch:).
 
Ericssons ur i Sundbyberg hade rätt bra sortiment när jag var där för någon vecka sedan, men inte så mycket 26 mm om det är det du ska ha. Behöver du låna tillfälligt och är rädd om det kan du låna mitt 26 mm oem-gummi.
Riktigt schysst, men det är ingen fara, jag löser det :) Vilken klocka kör du OEM gummit på? Nöjd?
 
Riktigt schysst, men det är ingen fara, jag löser det :) Vilken klocka kör du OEM gummit på? Nöjd?
Jag har det på en Radiomir 45 mm. Ja, jag är riktigt nöjd och det är nog Panerais mest prisvärda, men nu har jag originalet på, svart alligator så gummit ligger fn. Hoppas det löser sig.
 
Btw, nån som lagt märke till den uppdaterade kollektionen på:
Panerai.com ??
Flertalet modeller som inte fanns på hemsidan för några veckor sedan såsom bla Pam631..
 
  • Like
Reactions: kmg
@azcii Krons har lite inne på OEM men dock bara 24mm. Nymans tror jag har Panerai gummit inne i 26mm (hade för ett par veckor sedan). Svårt med Hirsch i 26 däremot oftast...
 
Tillbaka
Topp