• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Mitt första besök hos Krons slutade med ett fantastiskt bra bemötande och en affär! Den vita tavlan gjorde det för mig och det blev lite av en impuls 😊 Gillar inte dragspels gummit så fick bytt direkt till det andra som följer. Snyggt men lite hårt då det är nytt, ser fram emot att montera något av mina vanliga gummin från Luminor 👍🏻
FD6E5B09-1DD0-413B-A933-6A5B54D7C886.jpeg
Stort grattis! Härlig och bred samling du har nu.
 
Är sugen på ett gummi eller canvas till min pam111 såhär i sommartider. Vad tycker ni om det nya orangea som sitter på vissa submersible? Vad går ett sånt loss på hos AD, samt hur bärs det om man jämför med det gamla gummit?

Aldrig riktigt upplevt att det vanliga svarta sitter skönt på min handled... Eller kanske ett canvas, men i vilken färg? 🤔 Bjusar på en bild också!
IMG_20220713_213645_edit_805709564439554.jpg
Den sväljer ju alla färger jättebra men jag tror på mörkgrönt och ljusgrönt som bäst. Annars skulle jag gå på en grå (canvas dvs)
 
Mitt första besök hos Krons slutade med ett fantastiskt bra bemötande och en affär! Den vita tavlan gjorde det för mig och det blev lite av en impuls 😊 Gillar inte dragspels gummit så fick bytt direkt till det andra som följer. Snyggt men lite hårt då det är nytt, ser fram emot att montera något av mina vanliga gummin från Luminor 👍🏻
FD6E5B09-1DD0-413B-A933-6A5B54D7C886.jpeg
Är det 1223 eller 1226?
 
Mitt första besök hos Krons slutade med ett fantastiskt bra bemötande och en affär! Den vita tavlan gjorde det för mig och det blev lite av en impuls 😊 Gillar inte dragspels gummit så fick bytt direkt till det andra som följer. Snyggt men lite hårt då det är nytt, ser fram emot att montera något av mina vanliga gummin från Luminor 👍🏻
FD6E5B09-1DD0-413B-A933-6A5B54D7C886.jpeg
Riktigt bra, ett av de allra bästa släppen senaste åren. Stort grattis!
 
Mitt första besök hos Krons slutade med ett fantastiskt bra bemötande och en affär! Den vita tavlan gjorde det för mig och det blev lite av en impuls 😊 Gillar inte dragspels gummit så fick bytt direkt till det andra som följer. Snyggt men lite hårt då det är nytt, ser fram emot att montera något av mina vanliga gummin från Luminor 👍🏻
FD6E5B09-1DD0-413B-A933-6A5B54D7C886.jpeg
Grattis!! Grym
 
Är det någon i tråden som sitter på 734 eller liknande? Eftersöker lite ärliga bilder i olika ljus på den bruna tavlan. Har aldrig sett den live och får uppfattning av att den är väldigt ljus. Men så är det mest studiobilder jag lyckats hitta…
 
Är det någon i tråden som sitter på 734 eller liknande? Eftersöker lite ärliga bilder i olika ljus på den bruna tavlan. Har aldrig sett den live och får uppfattning av att den är väldigt ljus. Men så är det mest studiobilder jag lyckats hitta…
Har ingen egen erfarenhet men killgissar att det är samma färg på tavlan som 662/663 och där finns massor av bilder på ex IG.
Har 662 själv och den varierar väldigt mkt beroende på ljuset från ljust beige till mörkt brun.
 
Tillbaka
Topp