Det gör den inte, tyvärr. Jag letade som ev tok.
Vad synd :-( , det hade varit trevligt med sådant fint band.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det gör den inte, tyvärr. Jag letade som ev tok.
Sista bandet var så sjukligt snyggt! Är det tillverkat av Oleg Stepenko?
Tack det var vänligt av dig.@mårt har insett att även när jag köper en submersible kommer inte mitt OEM-bund användas till den. Så jag har lagt ut det på K&S. Vet ju hur sugen du varit på det så jag tänkte ge en liten heads-up här så du inte missar chansen
Du har jobbat hårt med den där ser jag, mycket fintJobb söndag, ingen rast och ingen ro…
Stort grattis - vit sub är ochMitt första besök hos Krons slutade med ett fantastiskt bra bemötande och en affär! Den vita tavlan gjorde det för mig och det blev lite av en impuls Gillar inte dragspels gummit så fick bytt direkt till det andra som följer. Snyggt men lite hårt då det är nytt, ser fram emot att montera något av mina vanliga gummin från Luminor
OWG med den i två år nu så den har varit med om liteDu har jobbat hårt med den där ser jag, mycket fint
Mycket bra val, 40mm är oerhört underskattade om ni frågar mig!
Aldrig provat en 40mm, men kul! Bilder
Okej, det där var ju lite av en "KABOOOOOOM" entré!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Grattis!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Välkommen och stort grattis!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Grymt, grattis!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Grym tavla!!! Stort grattis!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
SnyggtAnlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Äh håll käft.Ni är på tok för trevliga här.
Grymt!! Utmärkt och en ovanlig liten panna! Du kommer aldrig stöta på någon annan med just den pannan stort grattis!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Grymt!! Utmärkt och en ovanlig liten panna! Du kommer aldrig stöta på någon annan med just den pannan stort grattis!
Stort grattis!! (Känner igen det där med att ta lång tid på sig att bestämma sig, men det är ju också en del av nöjet.)Tack och precis! Tog mig fem år att bestämma mig för vilken jag ville ha, så vare sig jag är en lonewolf eller ej är jag äntligen tillfreds.
GrattisAnlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Grattis! Jävligt classy!Anlänt! Kunde inte varit nöjdare faktiskt. Blir bra panerai-feeling på min handled. Tuff tavla med ett rätt brett ljusspel. Kommer bli en en efterlängtad sommarkompanjon denna. Och så får jag äntligen hänga i den här delen av KS också..
Tjusigt canvas, var hittar man ett sånt?Skål #001 T-dial
Gissar på hos @oddfaceTjusigt canvas, var hittar man ett sånt?