Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Samma fast tvättadEn till
![]()
Min favorit panna…eller en av demOk, länge sen man såg ngn...
Det tycker jagMin favorit panna…eller en av dem, jag är väldigt slö när det gäller bilder men ska ta mig samman och posta lite i helgen.
Fin!En PAM00376 en bättre sommardag![]()
![]()
Fin!
Vette tusan om jag sett någon vitguldare här tidigare utöver min 520.
Härligt! Grattis!Ok
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Stort grattis! Sjukt kul med så mycket paketöppningarOk
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Stort grattis!Ok
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Tackar,Stort grattis!
Bra can, grattisOk
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Grattis! Väl köptOk
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Nice, stort grattis!Ok
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Tackar! Dem är inte allt för vanliga. Det vita guldet med förhållandevis hög andel palladium i som är något gul/brunare i tonen gör sig bra på en vintage-paneraiFin!
Vette tusan om jag sett någon vitguldare här tidigare utöver min 520.
Njut!Herregud jag trodde att mina Anonimo straps skulle passa till 372, men icke sa Nikke nu måste vi köpa massa nya![]()
Herregud jag trodde att mina Anonimo straps skulle passa till 372, men icke sa Nikke nu måste vi köpa massa nya![]()
Måste fråga om det är Cognac i glaset och isåfall vilken?Trevlig Helg!
![]()
Idag blev det en skvätt Rom.Måste fråga om det är Cognac i glaset och isåfall vilken?
Inte dum allsIdag blev det en skvätt Rom.
Diplomatic Reserva Exclusiva
Haha ja visst är detUnderbart problem, dock så antar jag att anonimo strapsen är 24 och din 372 är 26. Så du behöver bara köpa en till 44/45mm panerai så har du löst kruxet!
Grattis!!Ok
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()
Grattis!Ok
Nu kom den…………..![]()
Så J####vla nöjd![]()