Sorry Affe svårt att gilla en 40mm Panerai... En grabb med din pondus klarar lätt 44 eller 47mm40mm Panerai är så jäkla trevligt, när dom dessutom slutat tillverkas så blir det ju ännu roligare...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sorry Affe svårt att gilla en 40mm Panerai... En grabb med din pondus klarar lätt 44 eller 47mm40mm Panerai är så jäkla trevligt, när dom dessutom slutat tillverkas så blir det ju ännu roligare...
Grattis! Ser fantastisk utÄääääntligen är man med Panerai
Du glömde 45 mmSorry Affe svårt att gilla en 40mm Panerai... En grabb med din pondus klarar lätt 44 eller 47mm
Och 42!Du glömde 45 mm
Är inte det lite litet för att vara en panerai? Har inte provat själv men det känns som att panerai "ska" vara stora.Fast jag gillar ändå 40 mm
Har ju iofs inte provat en 40 mm. Men jag väljer att ha ett öppet sinne .Är inte det lite litet för att vara en panerai? Har inte provat själv men det känns som att panerai "ska" vara stora.
Grattis! Den där är riktigt fin. 42mm?Äääääntligen är man med Panerai
Äääääntligen är man med Panerai
Just ja, det var en sån jag skulle köpa också. Det börjar blir dyrt det här.Äääääntligen är man med Panerai
Najs! 574, mer handledsskott tack.Äääääntligen är man med Panerai
Riktigt bra - Mycket trevlig referens det där. Nu är det bara att börja köpa massa straps och så hoppas vi få träffa dig och klockan på nästan Panerai GTG som kommer troligen augusti/september574/42mm med 1000 verket Min handled är knappt 16.5cm
Har du kvar din Fiddy?Grattis!! Suuuuuperfin!!
Nöjd med den? Intryck mot dina andra rätt tunga pjäser?
Riktigt bra, 1000-verket är också trevligt att titta på genom baksidan.574/42mm med 1000 verket Min handled är knappt 16.5cm
Är super nöjd med storleken Nästa Panerai får nog bli en av deras bordsklockor.Riktigt bra - Mycket trevlig referens det där. Nu är det bara att börja köpa massa straps och så hoppas vi få träffa dig och klockan på nästan Panerai GTG som kommer troligen augusti/september
En Panerai "ska" vara stor, manuell, stål och lysa som en fackla. Men det är ju faktiskt kul att Panerai är betydligt mer mångsidiga än så.Är inte det lite litet för att vara en panerai? Har inte provat själv men det känns som att panerai "ska" vara stora.
Dat dial...
Eller varför inte en landningslampa avsedd för helikoptrar som lyser upp trädgården?Är super nöjd med storleken Nästa Panerai får nog bli en av deras bordsklockor.
Du har en poängEn Panerai "ska" vara stor, manuell, stål och lysa som en fackla. Men det är ju faktiskt kul att Panerai är betydligt mer mångsidiga än så.
Har du kvar din Fiddy?
Hej Tomas,
Jag ser att din reparation stängdes igår så den ska vara här tills nästa vecka redan.
Ha en riktigt fin helg!
Vänligen
Albin (Censur)
Lurades av din avatar!!Har ingen fiddy (tyvärr), har en 372, men den är på service hos Nymans. :-(
Men då fick jag detta idag:
WOHO!!!!!
Lurades av din avatar!!
Satan va skönt att få tillbaka din 372 - Hur länge har den varit borta? Berätta gärna kort sen om din upplevelse kring servicen med tanke på att den skickades iväg osv!
Jo den e ju lite ballare med sitt vintage Angelus verk.Klockan i min avatar är inte heller en fiddy Det är en PAM 203 - angelus. En ännu större graal!
Ah ja såklart ;-)Klockan i min avatar är inte heller en fiddy Det är en PAM 203 - angelus. En ännu större graal!