Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snyggt!Raffles, Dubai.
Sjukt cool! Hög vill ha-faktor på den...
Har du en bild på velcrot monterat?Halva nöjet med Panerai är ju ändå möjligheten att ändra utseende på 2 min och samlingen har tidvis varit stor, jag har en förkärlek till OEM men även provat mycket annat, picture or it didn't happen
Personligen tycker jag oro rosso gör säg bäst på nättare modeller. På en 42a radiomir ger det en dressad men småsportig look. Snyggt!Börjar seriöst fundera på att skaffa en Panerai i Oro Rosso. Provat 575 och den är grym men har en 392: idag och kanske vill komma upp i storlek. Tittar på 515 och 573. Flika in med åsikter/synpunkter.
575
515
573
Sant, dress+sport i en och samma. Väldigt trevlig kombination.Personligen tycker jag oro rosso gör säg bäst på nättare modeller. På en 42a radiomir ger det en dressad men småsportig look. Snyggt!
Gärna clean urtavla utan sekund och datum om du frågar mig.
573!Börjar seriöst fundera på att skaffa en Panerai i Oro Rosso. Provat 575 och den är grym men har en 392: idag och kanske vill komma upp i storlek. Tittar på 515 och 573. Flika in med åsikter/synpunkter.
575
515
573
Börjar seriöst fundera på att skaffa en Panerai i Oro Rosso. Provat 575 och den är grym men har en 392: idag och kanske vill komma upp i storlek. Tittar på 515 och 573. Flika in med åsikter/synpunkter.
575
515
573
573 för att den är mest clean, men personligen tycker jag gulguld är snyggare och passar året om. Rödguld är som snyggast när man är lite brun. Jag skulle gissa, utan att veta, att försäljningen av rödguldklockor är som bäst under sommarmånaderna. Jag tittade på Panerais hemsida och såg att alla är i rödguld utom tre modeller.Börjar seriöst fundera på att skaffa en Panerai i Oro Rosso. Provat 575 och den är grym men har en 392: idag och kanske vill komma upp i storlek. Tittar på 515 och 573. Flika in med åsikter/synpunkter.
575
515
573
42mm, kollat ny hos Show Commerce, Turin och de vill ha 120k. Rimligt pris. Inte sett någon beggad ute ännu.575 är 42 va? Den var ju galet snygg!
Någon aning om vad de kan ligga på beg?
PAM00688 är refen. Jag tar gärna ett ex.Pam668, sjukt snygg..
42mm, skulle sitta som gjutet!
Bättre än originalgummit?Rubberb och panerai är en grym kombo!
...I was flabbergasted to see as a “general stampede” has made many “Paneristi” have started to dump their pieces; the reason? the drop in market prices according to your comments.
In my opinion, NO.
Because if it is the case, my watches will also devaluing their price but not crossed my head the get rid of them, because it is not the price, it is what they represent. It’s not what you can win with them, but what they have contributed to the history and the legacy they have left. Because it is not what you can lose, but what I earn by having them close … as a collector, a lover of watches, as an amateur at the time.
Det är min åsikt i alla fall.Bättre än originalgummit?
Yup, iom att det är lite styvt upptill och format efter en handled så gör det att man kan ha det lite lösare men ändå ha klockan centrerad på handleden. Sen krymper det klockan visuellt på både höjden och breddenBättre än originalgummit?
Äääääntligen är man med Panerai