• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

D

Deleted member 4412

Guest
Ja vad är skillnaderna mellan 425 o 449?
De enda jag vet är att 449 är limiterad o dyrare..
 

Feskarn

Företag
Forumpersonal
Forumsponsor
Pledge Member
2-Faktor

Ja den är riktigt trevlig men svårt att få den bra på bild pga "domar" safirglas. Tycker dock att jag lyckades hyfsat idag.

image.jpeg
 
D

Deleted member 4412

Guest
Rättar mej själv o vet numera skillnaden mellan 425 o 449:)
425 har pigdial, guldvisare o safir, 449 har ej pigdial men blåa visare o plexi;)
Annars i stort sett likadana!
 
D

Deleted member 4412

Guest
Har även för mej att 425 o 449 betingade samma nypris när de släpptes varav 449 tog slut direkt (500ex).
449 ligger idag en bra bit över nypris på begmarknaden...
 
D

Deleted member 4412

Guest
Den där är ruskigt snygg helt enkelt!
Japp!! Släpptes till ett väldigt snällt nypris dessutom men ligger nog dubbelt så högt i värde idag. Har för mej att det var just den stora efterfrågan på california dial som gjorde att dom sedermera släppte 424 som inte är limiterad.
Personligen älskar jag de blånerade (heter det så?) visarna:).
Stort grattis iaf att du snyggt kunde bära upp en 47mm Radomir!!
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Japp!! Släpptes till ett väldigt snällt nypris dessutom men ligger nog dubbelt så högt i värde idag. Har för mej att det var just den stora efterfrågan på california dial som gjorde att dom sedermera släppte 424 som inte är limiterad.
Personligen älskar jag de blånerade (heter det så?) visarna:).
Stort grattis iaf att du snyggt kunde bära upp en 47mm Radomir!!
De ser ju blåa ut men är de verkligen blånerade? Om man jämför Cartiervisare så ser de väl lite annorlunda ut?
 
Topp