D
Deleted member 4412
Guest
Ja vad är skillnaderna mellan 425 o 449?
De enda jag vet är att 449 är limiterad o dyrare..
De enda jag vet är att 449 är limiterad o dyrare..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ruskigt trevlig! 425?Mycket smutt! Vad är det för ref? (novis på Panerai)
Dat dial...
Mycket smutt! Vad är det för ref? (novis på Panerai)
Nöjd med den? Intryck mot dina andra rätt tunga pjäser?
Tycker du lyckades bra! Domat safir gör den än mer magisk.Ja den är riktigt trevlig men svårt att få den bra på bild pga "domar" safirglas. Tycker dock att jag lyckades hyfsat idag.
Hör gärna av dig när det blir dags att flippa!Ja jag är riktigt nöjd men ändå tveksam till hur länge den kommer att få stanna.
Ja jag är riktigt nöjd men ändå tveksam till hur länge den kommer att få stanna.
Det gäller att utnyttja glasen så mycket det går min vän.. Reflektioner kan också bli hyfsade ..Ja den är riktigt trevlig men svårt att få den bra på bild pga "domar" safirglas. Tycker dock att jag lyckades hyfsat idag.
Storleksmässigt absolut. Vad är det för ref på bilden? Aldrig sett den tidigare!!Tycker ni jag kan ja Panerai eller är denna för stor?
Samt stt 449 är LE?Rättar mej själv o vet numera skillnaden mellan 425 o 449
425 har pigdial, guldvisare o safir, 449 har ej pigdial men blåa visare o plexi
Annars i stort sett likadana!
Det är en pam424, den har nu mera inget datum... men samma ref.Storleksmässigt absolut. Vad är det för ref på bilden? Aldrig sett den tidigare!!
Dvs SLC vs LESamt stt 449 är LE?
Bjuder på min.
Dum jag känner mej!Det är en pam424, den har nu mera inget datum... men samma ref.
Den där är ruskigt snygg helt enkelt!Det var just 249 som fick upp ögonen för california dial
Inte direkt gratis idag
Exakt det var vad jag fick höra också!Det är en pam424, den har nu mera inget datum... men samma ref.
Japp!! Släpptes till ett väldigt snällt nypris dessutom men ligger nog dubbelt så högt i värde idag. Har för mej att det var just den stora efterfrågan på california dial som gjorde att dom sedermera släppte 424 som inte är limiterad.Den där är ruskigt snygg helt enkelt!
De ser ju blåa ut men är de verkligen blånerade? Om man jämför Cartiervisare så ser de väl lite annorlunda ut?Japp!! Släpptes till ett väldigt snällt nypris dessutom men ligger nog dubbelt så högt i värde idag. Har för mej att det var just den stora efterfrågan på california dial som gjorde att dom sedermera släppte 424 som inte är limiterad.
Personligen älskar jag de blånerade (heter det så?) visarna.
Stort grattis iaf att du snyggt kunde bära upp en 47mm Radomir!!