• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

R0018286_zps35673e20.jpg
R0018308_zps7e6de1dc.jpg
Jag var nära att köpa ett för många år sedan. Jag gjorde inte det. 😂

Nu tycker jag ni är för kinkiga! OP gummit är ju grymt snyggt! Obekvämt tycker jag absolut inte att det är. Klart ett mjukt läder är bekvämare men ett canvas är mindre bekvämt. Hur känsliga underarmar har ni egentligen?

Nu tycker jag ni är för kinkiga! OP gummit är ju grymt snyggt! Obekvämt tycker jag absolut inte att det är. Klart ett mjukt läder är bekvämare men ett canvas är mindre bekvämt. Hur känsliga underarmar har ni egentligen?
Alla kan inte vara lika hårdkokta som du, jag är snarare ett förlorat ägg.

Hittade d man annons på
C24. Finn 1 fel! Enl. Annonsen är det originallåda men papper saknas.
B0EE7B2E-4F63-421E-A795-05E53B65029E.png
Bandet är monterat med baksidan fram 🧐

Senast ändrad:
Jag noterade just att fler klockor har fått siffran 2 före sitt referensnummer utan att något tycks ha ändrats alls. Man undrar ju lite vad siffran står för numera. De modeller som gick från 0 till 1 (ex. 392 till 1392) bytte verk, boett och allt möjligt. När de sen gjorde en 2392 så var det lysmassan de ersatte. Kan det vara lysmassan nu med?

BMG är ett exempel. 692 till 2692.

Jag noterade just att fler klockor har fått siffran 2 före sitt referensnummer utan att något tycks ha ändrats alls. Man undrar ju lite vad siffran står för numera. De modeller som gick från 0 till 1 (ex. 392 till 1392) bytte verk, boett och allt möjligt. När de sen gjorde en 2392 så var det lysmassan de ersatte. Kan det vara lysmassan nu med?

BMG är ett exempel. 692 till 2692.

Fanns en tydlig linje med det mesta under Bonati. Nu känns mycket rätt random.

Tillbaka
Topp