Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du googlat Panerai wall clock? Det är ganska roligt det med Det finns några officiella, och sen finns det ett annat gäng.Ändå rätt nice att den nya luminor är stor nog att ha som väggklocka Var köper man den?
Man får en väääääldigt stor kvartsklocka med dålig kvalitet. Som hittat.Jo men jag har aldrig sett någon med kronskyddet innan. Dom officiella kostade en del
Då tror jag att vi var i butiken samtidigt. Grattis!Håller med! Trevlig personal, slog till på modellen ovan idag
Håller med! Trevlig personal, slog till på modellen ovan idag
Samma, jag var också därDå tror jag att vi var i butiken samtidigt. Grattis!
590 är som du säger väldigt bra.Om ni hade gått OWG med Panerai, vilken ref hade ni valt? Tycker 00590 är otroligt snygg, men har för dålig koll på alla olika referenser. Jag letar efter en, som mest 44mm (men helst mindre), gärna något lite kul som händer på tavlan (sub-sekund räknas som tillräckligt kul ).
Inte 390 då? MÅLAT osv.590 är som du säger väldigt bra.
Om OWG så är det definitivt en bettarini (som 590 är) ... men jag tror jag hade gått base, exempelvis en 914.
Men det är en bra fråga. Svårt att välja. Speciellt för en gammal tok som jag.
560/390/914/000 mfl mflInte 390 då? MÅLAT osv.
Jo, egentligen. Men inte så sugen på guldvisare. Det är alltid nåt. En moddad 590 hade varit bra ... typ så här:Inte 390 då? MÅLAT osv.
Grattis! Visa bilder!Håller med! Trevlig personal, slog till på modellen ovan idag
Grattis! Visa bilder!
Om ni hade gått OWG med Panerai, vilken ref hade ni valt? Tycker 00590 är otroligt snygg, men har för dålig koll på alla olika referenser. Jag letar efter en, som mest 44mm (men helst mindre), gärna något lite kul som händer på tavlan (sub-sekund räknas som tillräckligt kul ).
Kul att höra lite presentation om dem, fast klockorna i sig har vi dragit i nyhetstråden redan, tror jag. https://klocksnack.se/threads/nyheter.129127/Panerai nyheter på Geneva watch days 2024
Tack för trådtipsetKul att höra lite presentation om dem, fast klockorna i sig har vi dragit i nyhetstråden redan, tror jag. https://klocksnack.se/threads/nyheter.129127/
De finns på hemsidan också.
Jag håller med till hundra.Jag måste kasta in den generella Panerai-regeln nummer ETT.
--> Prova alltid en bettarini på armen innan du antar att en Panerai sitter för dåligt pga storlek <--
390 är så fin!Jag håller med till hundra.
Men som owg är en bettarini stor…
Jag var owg ett litet tag med min, men till kostym så var det lite väl stort. Kompletterade med en tank, men det var väldiga kontraster på storleksfronten, så när pelagos 39 lanserades sålde jag pannan och köpte den istället.
Har betat av en 111, 176 och 390. Nu är jag sugen på en panna igen, men kan inte bestämma mig om jag ska gå för en 112 som jag alltid gillat, en 574 jag länge varit sugen på att testa, eller också prova quarantan som verkar trevlig, men datumet och att den inte är manuell gör att jag tvekar…